کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همکاری خواننده عاشقانه با احسان علیخانی

میزان , 20 خرداد 1397 ساعت 15:12

حزب الله :
چند سالی است که ویژه برنامه ماه عسل به صورت زنده و در ایام ماه مبارک رمضان با اجرای مجری جوان و توانمند احسان علیخانی قبل از افطار میهمان سفره‌های افطاری مردم است.


 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،یکی از آثار درخشانی که در کارنامه فرزاد فرزین دیده می‌شود تیتراز برنامه "ماه عسل" در سال ۱۳۹۲ است. قطعه فرزاد فرزین را مهران خلیلی تنظیم کرده و آرش پاکزاد میکس و مسترینگ این قطعه شنیدنی را برعهده داشته است.
یکی از آثار درخشانی که در کارنامه فرزاد فرزین دیده می‌شود تیتراز برنامه "ماه عسل" در سال ۱۳۹۲ است.
 
چند سالی است که ویژه برنامه ماه عسل به صورت زنده و در ایام ماه مبارک رمضان با اجرای مجری جوان و توانمند احسان علیخانی قبل از افطار میهمان سفره‌های افطاری مردم است.
 
قطعه فرزاد فرزین را مهران خلیلی تنظیم کرده و آرش پاکزاد میکس و مسترینگ این قطعه شنیدنی را برعهده داشته است.
 
فرزاد فرزین با خواندن تیتراژ سریال شبکه نمایش خانگی "عاشقانه" نیز مورد توجه علاقمندان به عرصه سریال‌های شبکه نمایش خانگی و عرصه بازیگری شد و علاوه بر خواندن تیتراژ این مجموعه، در این سریال به ایفای نقش هم پرداخت.
 
فرزاد فرزین پیش‌تر هم در فیلم‌هایی مانند "کنسرت روی آب" و "سگ‌های پوشالی" به ایفای نقش پرداخته بود، اما تجربه نشان می‌دهد حضور او در عرصه خوانندگی موفقیت بیشتری را برایش رقم زده است.
 
فرزین در کنسرتی با عنوان "کنسرت در سال ۱۴۱۰" در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار کرد که در میان مخاطبین و اهالی موسیقی سر و صدای زیادی را به پا کرد.
 
در این کنسرت دکور بسیار زیبایی در صحنه طراحی شده بود که تداعی گر سفر در زمان بود و تمامی اعضای گروه از جمله خوده فرزین گریم شده و با گریم‌های نسبتاً سنگین خود به اجرای قطعات موسیقی پرداختند.


کد مطلب: 170541

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/170541/همکاری-خواننده-عاشقانه-احسان-علیخانی

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com