کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

صهیونیست‌ها نماد جنایت و کودک کشی هستند

تسنیم , 17 خرداد 1397 ساعت 15:02

حزب الله :
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه جنایت اسرائیل سبب آواره شدن چند میلیون نفر از فلسطینیان شده است،گفت:صهیونیست‌ها نماد ظلم، شقاوت،نژاد پرستی، جنایت،نسل کشی و کودک کشی هستند.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سیدمحمد حسینی در مراسم سخنرانی با موضوع 70 سال جنایت رژیم صهیونیستی که شامگاه چهارشنبه در مسجد امام حسین(ع) شهرک وحدت شهرستان اشتهارد برگزار شد،با تسلیت ایام شهادت حضرت علی (ع) اظهار داشت:مسجد الاقصی قبله اول مسلمین جهان است  و داستان معراج پیامبر از مسجد الاقصی آغاز شد.
 
وی با اشاره به تلاش اسرائیل برای نسلکشی در سرزمین‌های اشغالی، افزود: اسرائیل در این 70 سال جنایات زیادی در سرزمین‌های اشغالی  مرتکب شده و این جنایت در طول این 70 سال تداوم داشته و 2 الی 3 میلیون از مردم فلسطین با مظلومیت از سرزمین‌های خود فراری و آواره شدند.
 
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه جنایت اسرائیل سبب  آواره شدن چند میلیونی   فلسطینیان شده است،بیان کرد: ایران اسلامی نمی‌تواند در مقابل این هم ظلم صورت گرفته بر مسلمانان بی‌تفاوت باشد و موضع حضرت امام خمینی(ره) دفاع از ملت مظلوم فلسطین بود.
 
این استاد دانشگاه با بیان اینکه امروز صهیونیست‌ها به عنوان نماد ظلم، شقاوت،نژاد پرستی، جنایت،نسل کشی و کودککشی هستند،عنوان کرد:صهونیست‌ها مجسه همه رذایل هستند چون کاری نیست که این رژیم برای بقای خود انجام نداده باشد.
 
حسینی با بیان اینکه صهیونیست‌ها در حال حاضر خود را نژاد و قوم برتر میدانند و مدعی هستند که تمام نژادها غیر از یهود باید در خدمت آنها و در راستای اهداف آنها باشند،عنوان کرد: در محتوی کتاب‌های  یهودیان این نگاه خود برتر بینی نسبت به دیگران  ترغیب شده و آنها را به این سو که قوم برتر هستند هدایت میکنند.
 
وی با بیان  اینکه یهودیان از کودکی به بچه‌های خود القا می‌کنند که یهودیان نژاد برتر هستند و دیگران باید در راستای خدمت به آنها قدم بردارند،تاکید کرد: یهودیان با نژاد غیر یهود ازدواج نمیکنند ، چون ادعا دارند که نژاد برتر و پاک هستند و هیچ  فرد یهودی حق ندارد با یک فرد غیر یهودی ازدواج کند.
 
این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه یهودیان قصد سیطره بر دنیا را دارند،عنوان کرد:  گلوگاه‌ها و بنگاه‌های بزرگ اقتصادی دنیا در دست یهودیان بوده و بسیاری از رسانه‌های دنیا از جمله خبرگزاریها و غولهای رسانه‌ای و شبکههای مهم تلویزیونی در دست صهونیست‌ها است و  آنها با این فضا می‌توانند اهداف خود را پیش ببرند.
 
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه صهیونیست‌ها در آمریکا و اروپا نفوذ فراوانی دارند،افزود: حضور یهودیان در سرزمین های اشغالی با یک طرح از قبل برنامه ریزی شده و با آینده نگری بوده و این سرزمین را به ارض موعود تعبیر میکنند.
 
وی با بیان اینکه هر یهودی ضرورتا صهیونیست نیست بلکه هر صهونیست یهودی است،تصریح کرد: در همین ایران اسلامی که بالغ بر 8 هزار یهودی زندگی میکنند و بیشتر این هموطنان صهونیستها را محکوم میکنند و برخی از خاخام‌ها و رهبران دینی یهودیان هم این رفتار را قبول نداشته و محکوم میکنند.
 
حسینی با بیان اینکه اسلام هم با توده مردم یهودی  و اهل کتاب کاری ندارد،گفت: ما با اهل کتاب کاری نداریم و بحث ما  آن کسانی هست که پوسته ای ظاهری از تورات و انجیل را  گرفته و برای اهداف قدرت طلبانه خود به دنبال سوء استفاده هستند.
 
وی با بیان اینکه در سال 1948 میلادی تروریست‌های یهودی وارد دیر یاسین شده و همه 254 نفر از اهالی این  روستا  را قتل عام کردند،گفت: بعدها خود نماینده صلیب سرخ گزارش داد که 135 نفر از این جمعیت قتل عام شده از زنان و 35 نفر از این زنان باردار بودند که این جنایات نشان دهنده اوج قساوت این یهودیان است.
 
این استاد دانشگاه با بیان اینکه موارد مهمی از جنایت توسط این رژیم در فلسطین از ابتدای اشغال سرزمین های فلسطینیان وجود دارد،عنوان کرد:  یهودیان در سال 1953 در یک روستا 53 نفر را کشتند و در خان یونس، کفر قاسم، صبرا و شتیلا، و اردوگاه آوارهگان هم سابقه کشتار کودکان و زنان را دارند.
 
حسینی با بیان اینکه رژیم نامشروع اسرائیل با حمایت غرب و آمریکا شکل گرفته است،تصریح کرد:  در جنگ اعراب و اسرائیل اعراب با همه امکانات خود در  مقابل رژیم صهونیستی شکست خوردند.
 
وی با بیان اینکه غیرت دینی مردم لبنان اجازه نداد که سرزمین‌های آنها در تصرف اسرائیل بماند،گفت: جوانان انقلابی مانند سید عباس موسوی و سید حسن نصرالله که  پیرو اهل بیت  هستند نتوانستند بپذیرند که اسرائیل بر آنها مسلط شود و در سال 1985 اسرائیل  برای اولین بار با  در نبرد جوانان حزب‌الله بر علیه آنها  مستاصل شده و از بیروت عقب نشینی کردند و این کار اثر انقلاب اسلامی بود.
 
این استاد دانشگاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران چراغ راه جوانان فلسطینی و لبنانی شد،عنوان کرد:  ایران اسلامی و مردم آزادی خواه و  مسلمان دنیا از فلسطین حمایت می‌کنند و این حمایت مختص به ایران و مسلمانان نیست.
 
وی با بیان اینکه فشار افکار عمومی و آزادی خواهان دنیا سبب شد که دیدار دوستانه آرژانتین و رژیم صهیونیستی در اسرائیل  برگزار نشود،تصریح کرد:70 کودک فلسینی به نشانه  70 سال تجاوز قساوت و آدم کشی به مسی ستاره  و کاپیتان آرژانتین نامه نوشتند و خواستار عدم حضور در مقابل این رژیم آدمکش شدند که با فشار افکار عمومی دنیا علی رغم تلاش رژیم صهیونیستی و  انجام هزینه‌های کلان برای بازی با آرژانتین این بازی لغو شد.


کد مطلب: 170343

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/170343/صهیونیست-ها-نماد-جنایت-کودک-کشی-هستند

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com