کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جاذبـه های معـروف جـهان در نـگاهی متـفاوت

منبع:پرشین استار

30 ارديبهشت 1392 ساعت 15:37

تصاویری که می بینید حاصل تلاش ریچارد سیلور هنرمند اهل نیویورک است. او با صرف نزدیک به هفت سال وقت با سفر به مکان های مطرح گردشگری، توانسته است با استفاده از تکنیک تغییر شیب، این تصاویر را خلق کند. این مجموعه دیدنی شامل مکان هایی چون "پل بروکلین" شهر نیویورک، بنای "ماچو پیکچا" در پرو، "تاج محل" در هند، "ساحل شهر ریودوژانیرو" در برزیل، "جزیره ایستر" در جنوب اقیانوس آرام، "اهرام ثلاثه" در مصر، "آکروپلیس" در یونان و ... است.

همانطور که ملاحظه می کنید عکس‌های ریچارد سیلور مناظری عظیم و تحسین‌انگیز از نقاط مختلف جهان را به گونه‌ای متفاوت نشان می‌دهند. این عکس‌ها فقط تصویری ساده از یک منظره نیستند بلکه برای نمایش جلوه‌ای هنرمندانه از بناها همراه با ترکیبی شوخمندانه از وضوح و محوسازی طراحی شده‌اند تا تجربه‌ای متفاوت و دنیایی تازه را بو‌جود آورند.

این هنرمند 51 ساله می‌گوید: همیشه از من می‌پرسند، چرا مردم را تا این حد ناچیز جلوه می‌دهم یا کاری می‌کنم که آنها کوچک به‌نظر برسند؟ پاسخ ساده است، ما آدم ها کوچک هستیم! در تصویری بزرگ ما فقط نقطه کوچکی از دنیا به گونه‌ای که واقعاً هست به‌نظر می‌رسیم. من از توانایی ایجاد تغییر در تصوری که مردم از دنیا و شاید از خودشان دارند لذت می‌برم.


 



کد مطلب: 21094

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/gallery/21094/1/جاذب-ه-های-مع-روف-ج-هان-ن-گاهی-مت-فاوت

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com