کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

" رای خانم محمدیان تا فردا نیاید، باید برود"

واکنش معاون وزیر ورزش به موضع جدید مدیران بازنشسته فوتبال

ایسنا , 13 آذر 1397 ساعت 11:41

حزب الله :
معاونت پشتیبانی و منابع مالی وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به سوالی درباره موضوع جدید فدراسیون فوتبال مبنی بر"ادامه فعالیت هیات رییسه بازنشسته پس از اعلان نظر رسمی وزارت ورزش" تاکید کرد که همه بازنشسته‌هایی که مشمول قانون‌اند باید تا 15 آذر تعیین تکلیف شوند.


 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،ژاله فرامرزیان در حاشیه بازدید از اردوهای تیم‌های ملی جانبازان و معلولان در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درباره سرنوشت اعضای بازنشسته هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و اعلام این فدراسیون مبنی بر ادامه فعالیت هیات رئیسه پس از پاسخ رسمی وزارت ورزش اظهار کرد: طبق قانون منع به کارگیری بازنشستگان تمام افرادی که بازنشسته هستند تا 15 آذر باید پست خود را ترک کنند. این قانون شامل همه افراد می‌شود.
 
وی هم‌چنین در خصوص وضعیت بازنشستگی فریبا محمدیان نیز گفت: چون که ایشان پیش از موعد و با 20 سال کار خود را بازنشسته کرده، تخلفاتی در بازنشسته کردن ایشان صورت گرفته که در این خصوص شکایتی تنظیم کرده که نتیجتا اگر فردا چهارشنبه نتیجه این شکایت به دست ما برسد مشکلی برای ادامه فعالیت او در وزارت ورزش نخواهد بود.
 
فرامرزیان افزود: البته باید بگویم در طی مدت حضور خانم محمدیان در وزارت ورزش ما شاهد آثار خوبی از فعالیت‌های ارزشمند او بوده‌ایم و امیدواریم بتوانیم دوباره ایشان را در وزارت ورزش داشته باشیم. البته به اعتقاد محمدیان چون تنها از یک سوم طول خدمت خود در طی 20 سال بهره‌مند شده، در حق وی اجحاف شده و باید رویکرد عادلانه‌ای در این باره اتفاق بیفتد.
 
او در پاسخ به این پرسش که در صورتی که خانم محمدیان بازنشسته باشد آیا امکان حضورش به عنوان نایب رییس بانوان در کمیته ملی پارالمپیک وجود دارد یا خیر؟ گفت: براساس اساسنامه کمیته ملی پارالمپیک نایب رییسی شغل محسوب نمی‌شود و حضور وی در این پست بلامانع است.


کد مطلب: 184474

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/184474/واکنش-معاون-وزیر-ورزش-موضع-جدید-مدیران-بازنشسته-فوتبال

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com