افشین پیروانی، سرپرست جدید تیم پرسپولیس که روی نیمکت جانشین محمود خوردبین شده است، سه‌شنبه‌شب تصویری از نشست مشترک خودش، مدیران باشگاه و البته برانکو منتشر کرد و زیر آن نوشت: «خبر خوشی در راه است.» بیشترین گمانه‌زنی صورت گرفته در مورد این عکس، مربوط به قریب‌الوقوع بودن تمدید قرارداد برانکو است؛ هرچند برخی هم می‌گفتند این خبر خوش می‌تواند مربوط به لغو قطعی محرومیت پرسپولیس از پنجره دوم نقل‌وانتقالات باشد؛ خبری که اخیرا برانکو در اختیار رسانه‌ها قرار داده است. با این وجود در نهایت و با تمدید قرارداد برانکو روشن شد خبری که پیروانی از آن حرف می‌زد، همین مساله بوده است.

  تسویه مطالبات؛ کلید اصلی

ظهر دیروز و پیش از امضای نهایی قرارداد اما، عضو هیات‌مدیره پرسپولیس نیز به تمجید از توانایی‌های سرمربی این تیم پرداخته بود. ابوالفضل روغنی به خبرگزاری تسنیم گفته بود: «برانکو صاحب علم، دانش و تجربیات خوبی است و علاقه جدی دارد در پرسپولیس باقی بماند. مذاکرات ما با وی قطعی و نهایی شده اما گاهی اوقات در قراردادها موارد و بندهایی وجود دارد که در بازبینی مجدد نیازمند رضایت طرفین است. یکی از بحث‌ها این بود که ما بدهی‌ای را که به برانکو داشتیم، باید تسویه کنیم‌، این اتفاق افتاد و با برانکو تسویه حساب شد.‌ امیدوارم به زودی قرارداد به امضای طرفین برسد‌، چون پیش‌نویس هم آماده شده است. ما قرارداد با برانکو را قطعی شده می‌بینیم و هیچ مانعی وجود ندارد و تاخیر هم طبیعی است. ماندن برانکو از نظر ما، باشگاه و خود او حتمی و قطعی است.» در نهایت به نظر می‌رسد مساله کلیدی همان تسویه مطالبات بود که انجام شد و برانکو در پرسپولیس ماند.

  بالاخره تمام شد

بالاخره و بعد از مدت‌ها گمانه‌زنی و هیاهو، دیروز قرارداد برانکو به‌طور رسمی تمدید شد. به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، این مربی کروات با حضور در دفتر سرپرست باشگاه قرارداد جدید خود را به مدت دو سال پرسپولیس به امضا رساند. برانکو ایوانکوویچ غروب دیروز همراه با افشین پیروانی در محل ساختمان باشگاه حضور پیدا کرد و در دفتر حمیدرضا گرشاسبی، قراردادش را تمدید کرد. این یکی از اصلی‌ترین ماموریت‌های سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس بود که با موفقیت به پایان رسید.