کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سلیم نژاد؛

ورزش به داشتن زندگی بهترکمک می کند/ این روزها سرمان شلوغ است و کمتر وقتِ ورزش کردن داریم

پایگاه خبری مدیریت شهری کرج , 23 تير 1397 ساعت 10:07

حزب الله :
رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج گفت که با ورزش می شود از میزانِ افسردگی کاست و زندگی بهتر و شادتری را تجربه کرد.



به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،اکبرسلیم نژاد در حاشیه پیاده روی بزرگِ خانوادگی با اشاره به نقش ورزش در داشتن زندگی بهتر گفت: پزشکان، جامعه شناسان و روانشناسان و کارشناسان همگی به نقش ورزش و تاثیری که ورزش بر روی زندگی فردی و جمعی افراد دارد تاکید کرده اند و ما هم بر این عقیده هستیم که با توجه به افزایش میزان افسردگی در جامعه، ورزش می تواند علاوه بر کاهش این میزان به داشتن زندگی شادتر شهروندان کمک کند.
 
وی بیان کرد: البته باید واقع بین بود، مردم با وجودِ مشکلات اقتصادی این روزها درگیری بیشتری با زندگی پیدا کرده اند و شاید رمقِ لازم برای ورزش کردن را ندارند، اعتقاد دارم وقتی مشکلات افزایش یابد ذهن نیز آرامشِ لازم را برای توجه به سبک زندگیِ درست و گنجاندن ورزش در برنامه های روزانه از دست می دهد. 
 
رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: به شخصه علاقه زیادی به ورزش دارم و از هر فرصتی برای انجام حرکات ورزشی استفاده می کنم اما در دَه یازده ماه گذشته به دلیل مشغله و کارهای فراوانی که در شورا داشته ایم کمتر وقتِ ورزش کرده پیدا کرده ام که امیدوارم با کمک سایر اعضا بتوانیم این خلا بزرگ را جبران کنیم. 
 
سلیم نژاد تاکید کرد: البته این ها بهانه است، کسی که بخواهد ورزش کند و به عنوان یک نیاز به آن نگاه کند در هر شرایطی ورزش می کند و با پراید و دوچرخه ترغیب نمی شود.
 
این عضو شورا گفت: امیدوارم در شورای پنجم توجه بیشتری به مقوله ورزش شود و اعضا در کنار بررسی لوایح و مصوبات که انرژی زیادی می گیرد وقتی را هم برای انجامِ ورزش در نظر بگیرند. 


کد مطلب: 173089

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/173089/ورزش-داشتن-زندگی-بهترکمک-می-کند-این-روزها-سرمان-شلوغ-کمتر-وقت-کردن-داریم

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com