کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

صدور شناسنامه سلامت برای کودکان کار و خیابانی

تسنیم , 27 ارديبهشت 1397 ساعت 12:39

حزب الله :
مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران از صدور شناسنامه سلامت برای کودکان کار و خیابانی با همکاری بهزیستی خبر داد.



به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،حمید چوبینه با اشاره به برنامه‌ریزی انجام‌شده در این مجموعه برای ارائه خدمات به افراد نیازمند، کودکان کار و خیابانی اظهار کرد: در این بخش با همکاری سازمان بهزیستی و وزارت بهداشت فعالیت‌هایی آغاز شده است.
 
وی تصریح کرد: توجه به موضوع سلامت کودکان کار و خیابانی یکی از سیاست‌های اصلی در این دوره از فعالیت شرکت شهر سالم است و در این بخش تلاش می‌شود که با انجام آزمایشات سلامت این افراد چک‌اپ شود.
 
چوبینه گفت: خدمت‌رسانی به کودکان کار و اقشار نیازمند در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی شرکت شهر سالم محسوب می‌شود و در این بخش  کارگروه مشترک بین شهر سالم و اداره‌کل سلامت برای ساماندهی خدمات بهداشت و درمان به کودکان کار، زنان سرپرست خانوار و اقشار آسیب‌پذیر اجتماعی راه‌اندازی شده است.
 
مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران بیان کرد: طرح والدین درمانی و گسترش حمایت‌های درمانی از کودکان و نوجوانان نیازمند که با همکاری سازمان بهزیستی و وزارت بهداشت نیز آغاز شده همچنان ادامه خواهد داشت.
 
وی اظهار کرد: یکی از برنامه‌های این مجموعه صدور شناسنامه سلامت برای کودکان کار و خیابانی است که در این زمینه توافقات لازم با سازمان بهزیستی صورت گرفته است.


کد مطلب: 168797

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/168797/صدور-شناسنامه-سلامت-کودکان-کار-خیابانی

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com