کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز خبرداد:

کشف انبار دپوی رب گوجه و مواد غذایی در شهرستان نظرآباد

مهر , 22 مهر 1397 ساعت 15:06

حزب الله :
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز از کشف و پلمب انبار دپوی رب گوجه در شهرستان نظرآباد خبر داد.



به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی‌اکبر مختاری اظهار کرد: در پی اطلاعات دریافتی یک خودروی نیسان اقدام به انتقال سهمیه گازوئیل یکی از شرکت‌های تولیدی در آبیک قزوین به شهرستان نظرآباد کرده بود که موضوع در دستور کار نیروی انتظامی شهرستان قرار گرفت.
 
وی اضافه کرد: پس از صحت گزارش با دستور رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی نظرآباد گازوئیل‌های مکشوفه توقیف و به انبار شرکت فرآورده‌های نفتی انتقال و پرونده برای ادامه رسیدگی به شعبه مربوطه ارجاع شد.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز در بخش دیگری با اشاره به کشف انبار دپوی محصولات تولیدی شامل کنسرو، مواد غذایی و رب گوجه‌فرنگی دریکی از شرکت‌های صنعتی استان، گفت: موضوع در دستور کار گشت مشترک و شعبه سیار تعزیرات حکومتی شهرستان نظرآباد قرار گرفت.
 
به گفته مختاری با توجه به حساسیت موضوع، روسای ادارات تعزیرات حکومتی و اداره صنعت، معدن و تجارت و فرماندهی پلیس آگاهی شهرستان نظرآباد شخصاً در محل حضور یافتند.
 
وی اضافه کرد: طی بازدید انجام‌شده موضوع احتکار و گران‌فروشی محصولات تولیدی در دستور کار قرار گرفت و برای انجام اقدامات کارشناسی و بررسی‌های تخصصی انبار شرکت پلمپ و بازرسان صنعت، معدن و تجارت در دفتر فروش شرکت مستقر شدند.


کد مطلب: 180522

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/180522/کشف-انبار-دپوی-رب-گوجه-مواد-غذایی-شهرستان-نظرآباد

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com