کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرلشکر باقری در گفتگوی تلفنی با وزیر دفاع سوریه:

ارتش سوریه گام‌های آخر مبارزه با تروریست‌ها را محکم تر بردارد

سپاه نیوز , 18 مرداد 1397 ساعت 15:40

حزب الله :
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اظهار امیدواری کرد: ارتش سوریه بتواند گام‌های آخر مبارزه با تروریست‌ها را محکم تر از گذشته برداشته و مردم سوریه در آینده نزدیک شاهد خروج تروریست ها باشند.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سردار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپهبد علی ایوب وزیر دفاع کشور سوریه ،در تماس تلفنی ، پیرامون آخرین وضعیت منطقه نبرد و شکست های پی در پی تروریست‌ها در سوریه  گفت و گو کردند.
 
سرلشکر باقری در این گفت و گو با تبریک پیروزی های اخیر ارتش سوریه در مناطق مختلف به ویژه درعا و مناطق جنوب این کشور، اظهار امیدواری کرد که ارتش این کشور بتواند گام‌های آخر مبارزه با تروریست‌ها را محکم تر از گذشته برداشته و مردم سوریه در آینده نزدیک  شاهد خروج تروریست ها و دیگر نیروهای اشغالگر و بیگانه از تنف و شرق فرات باشند.
 
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح همچنین با بیان اینکه امیدواریم به زودی شاهد  بازگشت مردم مقاوم سوریه به شهرها و روستاهای خود باشیم ، برلزوم بازسازی هرچه سریعتر مناطق آزاد شده و آغاز فعالیت های اقتصادی در این مناطق تاکید کرد.
 
سپهبد علی ایوب نیز در این گفت و گو، ضمن قدردانی از مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، دولت ، ملت و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حمایت  مستمر از مردم سوریه در مبارزه طولانی مدت با تروریست‌های تکفیری و موضع‌گیری‌های شجاعانه مسئولین جمهوری اسلامی ایران ، از شرایط و روند پیروزمندانه در میادین نبرد اعلام رضایت کرد و از سرلشکر باقری برای حضور در سوریه دعوت به عمل آورد.


کد مطلب: 175429

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/175429/ارتش-سوریه-گام-های-آخر-مبارزه-تروریست-ها-محکم-تر-بردارد

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com