کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حاشيه جنجالي بازي شب پاياني مقدماتي جام جهاني درآمريكاي جنوبي

تابناك ورزشی , 20 مهر 1396 ساعت 15:28

حزب الله :
بازی های شب گذشته مقدماتی جام جهانی، با حواشی زیادی همراه بوده است.


 

 
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، در حالی که رادامل فالکائو، ستاره تیم ملی کلمبیا متهم است که با بازیکنان پرو تبانی کرده تا در دقایق پایانی بازی به هم فشار نیاورند و هر دو تیم با این مساوی به جام جهانی و دیدار پلی آف برسند، حالا جنجال دیگری مطرح شده است.
 
البته در منطقه کونکاکاف هم تیم ملی پاناما با توپی که از خط دروازه رد نشده بود، به جام جهانی رفت و آمریکا حذف شد. در حالی که دیشب پاراگوئه این شانس را داشت که با پیروزی در بازی خانگی برابر ونزوئلا حداقل راهی پلی آف جام جهانی شود، این تیم برابر ونزوئلای حذف شده و ته جدولی باخت تا دوباره به این تورنمنت نرسد.
 
 به گزارش مریدیانو، رافائل دودامل، سرمربی ونزوئلا در کنفرانس خبری، در حالی از اتفاقات قبل از بازی پرده برداری کرد که تیمش با کسب دومین پیروزی در ۱۸ بازی، نقش مهمی در حذف میزبان ایفا کرد: در واقعیت شرایط خوب نبود. شب گذشته دختران پاراگوئه ای به هتل محل اسکان ما آمدند و سعی کردند بازیکنان و کادرفنی را متقاعد کنند که امروز ببازیم. اتفاقی که رخ نداد و ما گول نخوردیم.سالومون روندون، مهاجم مشهور وستبرومویچ آلبیون و ونزوئلا هم این اتفاقات را تایید کرده است.


کد مطلب: 152810

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/152810/حاشيه-جنجالي-بازي-شب-پاياني-مقدماتي-جام-جهاني-درآمريكاي-جنوبي

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com