کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اوسوالدو فریرا:

دیدار با پرسپولیس تفاوتی با فینال ندارد/تیم برانکو دگرگون شده است

مهر , 27 شهريور 1397 ساعت 15:59

=
حزب الله :
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال السد قطر معتقد است بازی این تیم مقابل پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا تفاوت چندانی با فینال مسابقات ندارد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،اوسوالدو فریرا پس از تساوی مقابل استقلال و صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت ها در خصوص مرحله بعدی این بازی ها گفت: ما در آستانه دو بازی بسیار سخت قرار داریم. ما سال گذشته مقابل پرسپولیس بازی کردیم اما باید بگویم آنها دگرگون شده اند و کاملا متفاوت هستند.
 
وی ادامه داد: دیدیم که پرسپولیس چگونه نتیجه را مقابل الدحیل دگرگون کرد و توانست صعود کند. آن بازی برای ما مثل فینال است و باید با تمام آمادگی وارد آن مسابقه شویم.
 
اوسوالدو فریرا خاطرنشان کرد: ابتدا به بازی بعدی خودمان در لیگ مقابل الریان فکر می کنیم و بعد از آن برای تقابل با پرسپولیس برنامه ریزی لازم را انجام می دهیم. البته فراموش نکنید که السد تیم بزرگ و با تجربه ای است که توان حضور قدرتمندانه در دو جام داخلی و آسیایی را دارد.
 
سرمربی السد همچنین در خصوص اشتباهات عجیب دروازه بان این تیم گفت: من به او اعتماد دارم و می دانم که مشعل دروازه بان توانمندی است. او از این اشتباهات استفاده می کند تا پیشرفت کند.


کد مطلب: 178515

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/178515/دیدار-پرسپولیس-تفاوتی-فینال-ندارد-تیم-برانکو-دگرگون-شده

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com