کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توسط مسئولان منطقه 7 انجام شد:

عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدای وهرجرد/دیدار با خانواده شهید قاسمی

پایگاه خبری مدیریت شهری کرج , 21 بهمن 1396 ساعت 10:29

حزب الله :
گلزار شهدای وهرجرد صبح پنج شنبه توسط مدیر و مسئولان منطقه 7 شهرداری کرج عطرافشانی و غبارروبی شد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، مدیر منطقه 7 شهرداری صبح پنج شنبه به مناسبت ایام دهه مبارک فجر در گلزار شهدای وهرجرد حضور پیدا کرده و مراسم غبارروبی و عطرافشانی جهت تجدید میثاق با آرمان های شهدا و انقلاب اسلامی با حضور مسئولین شهرداری منطقه 7 برگزار شد.
 
با توجه به اینکه این گلزار قدمتی 100 ساله دارد و یکی از قدیمی ترین آرامستان های شهر کرج محسوب می شود، طی چند سال گذشته برای نخستین بار مورد بازدید، عطرافشانی و فاتحه خوانی مسئولان شهری قرار گرفت.
 
در این مراسم، مدیر منطقه 7 شهرداری کرج دستوراتی نسبت به مرمت و رسیدگی به فضای سبز گلزار جهت بازسازی و بهسازی صادر کرد.
 
دیدار با خانواده شهید حسین محمد قاسمی
 
 مدیر منطقه 7 شهرداری کرج به همراه مسئول بازرسی و فرمانده پایگاه سلمان فارسی، مسئول حراست و جمعی از مسئولان منطقه به مناسبت ایام دهه فجر و با هدف تجدید میثاق با آرمان های شهدای والامقام با خانواده شهید حسین محمد قاسمی دیدار کردند.
 
نادربیگی در این دیدار اظهار داشت: خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان بزرگ ترین سرمایه های معنوی انقلاب و ملت هستند، خدمت به آنان اقدامی فرهنگی و ارزشمند بوده و تجلیل از خانواده های شهدا موجب افزایش روحیه ما مسئولان می شود.
 
وی بیان کرد: یاد شهدا نیز موجب اشاعه ارزش های ایثار و پایداری در جامعه می شود و تکریم و دیدار با خانواده های معظم شهدا و جانبازان، در واقع ادای دین به ارزش های انقلاب است.
 
مدیر منطقه 7 شهرداری کرج شهدا را مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی دانست و تصریح کرد: تکریم و پاسداشت خانواده شهدا از وظایف اصلی مسئولین و خدمتگزاران مردم و انقلاب به شمار می رود.
 
نادربیگی در پایان این دیدار خاطرنشان کرد: حضور در جمع خانواده شهدا به شادابی روح کمک می کند و رسیدگی به امور این عزیزان افتخاری بزرگ محسوب می شود.


کد مطلب: 162224

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/162224/عطرافشانی-غبارروبی-گلزار-شهدای-وهرجرد-دیدار-خانواده-شهید-قاسمی

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com