کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرآسیابی :

در عمل ثابت شد که مسئولان نمی‌خواهند تیمداری کنند

میزان , 28 فروردين 1397 ساعت 12:03

حزب الله :
مدیرفنی و قائم مقام باشگاه پدیده مشهد گفت: مسئولان این باشگاه در عمل ثابت کردند که قصد تیم داری ندارند.



به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مجتبی سرآسیابی  در خصوص برتری پدیده برابر نفت در هفته بیست و هشتم لیگ برتر اظهار داشت: پس از این بازی با پیگیری‌هایی که انجام شد یک تزریق کم مالی به اعضای تیم صورت گرفته و خدا را شکر این بازی را بردیم تا به شرایط نسبتا امنی در جدول برسیم.
 
وی افزود: من جا دارد که ازبازیکان تیممان تشکر کنم که سنگ تمام گذاشتند و با وجود همه مشکلات تا اینجای فصل تیم را تنها نگذاشتند و مانند همیشه تمرین کردند.کادر فنی هم که با همه مشکلات توانست تیم را در سطح فنی خیلی خوبی نگه دارد و واقعا فوق‌العاده کار کردند و جا دارد از آنها هم تشکر کنم.
 
مدیر فنی و قائم مقام باشگاه پدیده در رابطه با مشکلات مالی این باشگاه و اینکه گفته می‌شود بازیکنان کمتر از ده درصد دریافتی داشتند تصریح کرد: درست است البته میزان دریافتی‌ها متغیر است ابتدای فصل ما سعی کردیم که معوقات بازیکنان از سال‌های قبل را بدهیم و همچنین در نیم فصل بهترین نتایج ممکن را گرفتیم، اما به هر حال مشکلات به وجود آمده چنین شرایطی را ایجاد کرد.
 
وی در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود پدیده برای فصل آینده تیمداری نخواهند کرد گفت: این موضوعی است که در چند وقت اخیر مطرح شده و این مسئله در رسانه‌ها منتشر شد. این موضوع را مسئولان در سه چهار ماه اخیر به عمل نشان دادند که راغب نیستند که تیمداری کنند.
 
سرآسیابی در مورد شرایط واگذاری پدیده تصریح کرد: امیدوارم که با مسئولان استان در این باره صحبت شود تا پدیده به هر جایی که واگذار می‌شود ثبات داشته باشد مانند برخی از تیم‌ها که شرایطی اینگونه برایشان به وجود آمدو دچار بی سر و سامانی نشود و به اصلح‌ترین ارگان واگذار شود.
 
وی اضافه کرد: من باید از کسانی که در این دو سه سال به ما کمک کردند بدون آنکه نامشان مطرح شود تشکر می‌کنم چرا که آنها در مقاطع خیلی حساس ما را حمایت کردند و اگر کمک آنها نبود چه بسا پدیده وجود خارجی نداشت. همچنین از مسئولان استانی که در این بحران اخیر ما را کمک کردند تشکر می‌کنم چرا که مشکلات در چند وقت اخیر زیاد شده بود و آنها پای کار آمدند و تلاش کردند تا این مشکلات حل شود.
 
سرآسیابی در مورد دربی مشهد و اینکه گفته می‌شود پدیده و مشکی پوشان در این بازی ممکن است با یکدیگر تعامل داشته باشند گفت: به هر این صحبت‌ها در این شرایط مطرح می‌شود، اما در بحث فوتبالی فکر نمی‌کنم که کسی بخواهد رزومه و کارنامه خودش را خدشه دار کند و این بازی دربی است و برای همه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان هم انگیزه بالایی دارند آنها حتی این مسئله را در بازی‌های دوستانه هم نشان دادند. امیدوارم که مقابل سیاه جامگان یک دربی خوب و زیبا را شاهد باشیم.
 


کد مطلب: 166428

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/166428/عمل-ثابت-مسئولان-نمی-خواهند-تیمداری-کنند

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com