کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مساعد خبرداد:

13هزار گل در معابر منطقه 9 کرج کاشته شد

پایگاه خبری مدیریت شهری کرج , 27 ارديبهشت 1396 ساعت 11:45

حزب الله :
مدیر منطقه 9 شهرداری کرج گفت: به منظور زیباسازی فضای شهری، همچنین لطافت بخشیدن به کالبد شهر و بالا بردن سرانه فضای سبز، 13 هزار گل های فصلی درسطح این منطقه کاشته شد.


 


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سید رضا مساعد در گفتگو با خبرنگار به افزایش سرانه های فضای سبز در سطح این منطقه اشاره کرد و گفت: حوزه فضای سبز اقدامات گسترده‌ای را در این زمینه با کاشت گل و نهال در معابرT بوستان ها و بلوار ها به انجام رسانده که این امر با هدف افزایش سرانه فضای سبز و ارتقاء سیمای بصری انجام شده است.

این مسئول گفت: توسعه فضاهای سبز اصل مهمی است که این روزها در مدیریت شهری با اهمیت تر از پیش جلوه کرده است و تلاش داریم بیش از پیش در ایجاد طرحي نو برکالبد شهر تلاش کنیم.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط واحد فضای سبز منطقه  اظهار داشت: ارتباط با طبیعت و لذت بردن از مناظر زیبای آن راهی ساده اما مهم جهت کسب آرامش روح و روان آدمی است که در این بین کاشتن گل و گیاه می تواند بیشتر از هر عاملی، شادی و طراوت را به انسان هدیه دهد.

مساعد در ادامه با اشاره به عملیات کاشت گل های فصل بهاره در سطح شهر گفت: این واحد در راستای بهبود منظر شهری و با هدف ایجاد محیط شهری مناسب و زیبا و همچنین ایجاد نشاط و سرزندگی در بین شهروندان و با آرزوی داشتن بهاری سبز، اقدام به کاشت انواع گل های بهاره در بلوارها و میادین این شهر نمود.

مدیر منطقه 9 کرج در پایان خاطرنشان کرد: این منطقه در راستای بهبود منظر شهری در ایام تابستان کاشت گلهایی همچون اطلسی، مینیاتوری ،آهار، آلیسوم، ، جعفری، و ... را در دستور کار قرار داده است.


کد مطلب: 140921

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/140921/13هزار-گل-معابر-منطقه-9-کرج-کاشته

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com