کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هدف مشترک همه مسلمانان آزادی قدس است

مهر , 7 آذر 1397 ساعت 11:25

حزب الله :
یکی از مراجع تقلید شیعیان، مسئله آزادی قدس و نابودی اسرائیل را از مسائل مهم بعد از وحدت دانست و گفت: هدف مشترک همه مسلمانان آزادی قدس است.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،آیت الله العظمی حسین نوری همدانی در دیدار جمعی از علمای شرکت کننده در کنفرانس وحدت اسلامی که در دفتر این مرجع تقلید در قم برگزار شد، گفت: امسال شاهد برگزاری با شکوه کنفرانس وحدت اسلامی بودیم، لازم است از همه کسانی که برای برگزاری این کنفرانس تلاش کردند، تشکرکنم.
 
وی افزود: وحدت و اتحاد با حفظ ارزش‌ها و اصول یکی از ضروریات دین است و همه مسلمانان، دشمن مشترک یعنی آمریکا و جبهه استکبار را دارند و هدف مشترک همه مسلمانان آزادی قدس است.
 
این استاد سطوح عالی حوزه بیان داشت: دشمنی آمریکا با ملت ایران، به خاطر این است که ملت ایران از مسلمانان کشورهای اسلامی مانند، یمن، فلسطین و از همه محرومان و مستضعفان جهان دفاع می‌کند.
 
وی با بیان اینکه مسئله آزادی قدس و نابودی اسرائیل از مسائل مهم بعد از وحدت است، اظهار داشت: ما مسلمانان معتقدیم تا این غده سرطانی(رژیم صهیونیستی) وجود دارد، مسلمانان در آرامش  نخواهند بود.
 
آیت الله العظمی نوری همدانی گفت: هدف ما مسلمانان شناخت و معرفت به ظالمین و عدم تکیه کردن به آنها است و اگر تکیه کنید، مشکلات گریبان گیر شماخواهد شد. این مباحث قرآنی است که خدا به مسلمانان فرموده است. همین قرآن به ما می‌گوید رژیمی که جنایت می کند نمی‌تواند خادم الحرمین باشد.
 
وی افزود: اگر با علما و مسلمانان دیداری داشته باشم، بر وحدت بین آنها تأکید می کنم و از آنها از این مسئله سخن خواهم گفت.
 
این مفسر قرآن کریم اظهار داشت: ما معتقدیم نباید به مقدسات سایر ادیان توهین کرد و این را هم جایز نمی دانیم.


کد مطلب: 183988

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/183988/هدف-مشترک-همه-مسلمانان-آزادی-قدس

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com