کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تحرکات گسترده صهیونیست‌ها علیه حزب‌الله در شورای امنیت

تسنیم , 23 بهمن 1397 ساعت 15:21

حزب الله:
رسانه‌های رژیم صهیونیستی از تحرکات گسترده مقامات این رژیم علیه جنبش حزب الله در شورای امنیت سازمان ملل خبر داده‌اند.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، روزنامه یدیعوت آحارانوت نوشته است مقامات ارشد ارتش اسرائیل، گزارش‌هایی را به نمایندگان کشورهای عضو شورای امنیت ارائه خواهند کرد تا (به زعم آنها)، حزب الله به عنوان یک سازمان تروریستی در این نهاد بین المللی معرفی شود.
 
این رسانه افزود این تحرکات اسرائیل در پی تقویت جایگاه حزب الله در لبنان صورت گرفته است. به نوشته این روزنامه، تیم نمایندگان اسرائیل در سازمان ملل طی ماه‌های اخیر، تحرکاتی را با هدف متقاعد کردن تعداد بیشتری از کشورهای عضو شورای امنیت آغاز کرده تا حزب الله را به عنوان یک سازمان تروریستی معرفی کنند.
 
یدیعوت آحارانوت در ادامه نوشت هیئت نظامی اسرائیلی شامل افسران ارشد یگان اطلاعات، گزارش‌هایی را در ارتباط با فعالیت حزب الله در لبنان به شورای امنیت ارائه خواهند کرد که  ادعاهای درباره آنچه ایجاد زیرساخت‌های تروریستی گسترده از سوی این رسانه صهیونیستی قلمداد شده، از جمله این گزارش‌هاست.
 
این رسانه افزود هیئت اسرائیلی نگرانی‌های تل آویو را از هرگونه افزایش قدرت حزب الله در لبنان و نیز حضور ایران در سوریه ابراز خواهد کرد.
 
خبر دیگر اینکه یک نظامی رژیم صهیونیستی در جریان رزمایش نظامی این رژیم زخمی شد.
 
منابع صهیونیست اعلام کرد این نظامی ارتش اسرائیل در جریان رزمایش نظامی روز گذشته زخمی و برای درمان به بیمارستان منتقل شد.
 
به گفته این منابع، این نظامی در نتیجه تیراندازی در خلال رزمایش نظامی در یک پایگاه نظامی زخمی شده است و ارتش تحقیقاتی را درباره این حادثه آغاز کرده است.
 
این حادثه در مرکز فلسطین اشغالی خبر داده است. دوشنبه گذشته هم یک نظامی صهیونیست در جریان رزمایش نظامی رژیم اسرائیل در شرق قدس اشغالی زخمی شده بود.
 
رسانه‌های رژیم صهیونیستی طی گزارش‌هایی اعلام کرده‌اند که طی ماه‌های اخیر، حوادث متعددی رخ داده که به زخمی شدن شماری از نظامیان اسرائیلی منجر شده است.


کد مطلب: 190188

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/190188/تحرکات-گسترده-صهیونیست-ها-علیه-حزب-الله-شورای-امنیت

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com