کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تکریم اصحاب رسانه با تکمیل و به روزرسانی بانک اطلاعات خبرنگاران

پایگاه خبری مدیریت شهری کرج , 17 خرداد 1397 ساعت 10:38

حزب الله :
مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج از به روزرسانی بانک جامع اطلاعات خبرنگاران و رسانه های مدیریت شهری کرج خبر داد و اقدام مذکور را به منظور تکریم این قشر عنوان کرد.



به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سیدعلیرضا موسوی ، آشنایی با اصحاب و فعالان رسانه ای حوزه مدیریت شهری را یک ضرورت برای این دستگاه ذکر کرد و بیان داشت: این قشر می توانند با آگاهی  و اشراف بر اقدامات و فعالیت های شهرداری و شورای اسلامی شهر، عملکرد این بخش را به طور شایسته به همشهریان منتقل کند.
 
موسوی، از رسانه ها به عنوان پلی یاد کرد که علاوه بر برخورداری از قدرت اطلاع رسانی از امکان ارزشمند آموزش و آگاهی بخشی نیز برخوردارند و این امر می تواند مدیریت شهری را در رسیدن به شهری ایده آل تر بسیار یاری دهد.
 
وی، با بیان اینکه تحقق این امور لازمه اشراف بر فضای اطلاع رسانی و شناخت خبرنگاران و صاحبان رسانه است، اذعان داشت: بانک جامع اطلاعات خبرنگاران و اصحاب محترم رسانه به دلیل تغییر و تحولات به وجود آمده در این فضا نیازمند به روزرسانی بود. بر همین اساس اداره کل ارتباطات و امور بین الملل در ساختار جدید خود نسبت به بروزرسانی و تکمیل این بانک اقدام کرده است.
 
به گفته موسوی، بیشترین محصول و نتیجه همکاری موثر و متقابل رسانه ها و دستگاه ها، ایجاد شهری پویا و بانشاط است که امیدواریم بتوانیم با افزایش همکاری ها، به این مهم دست یابیم.
 
وی با اشاره به اینکه حفظ شأن و جایگاه ویژه این قشر در کنار یافتن راهکارهای موثر ارتباطی از مهمترین اهداف فعالسازی این بانک خواهد بود.
 
مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج به تنظیم فرم های ویژه برای این منظور اشاره کرد و افزود: انتظار داریم همکاران و فعالان رسانه ای استان با مراجعه به سایت شهرداری و تکمیل فرم های تهیه شده، همکاری متقابلی را در زمینه امور خبری و رسانه ای داشته باشند.
 
خبرنگاران و اصحاب محترم رسانه می توانند با مراجعه به سایت www.karaj.ir این فرم را تهیه و نسبت به تکمیل آن اقدام کنند.


کد مطلب: 170289

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/170289/تکریم-اصحاب-رسانه-تکمیل-روزرسانی-بانک-اطلاعات-خبرنگاران

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com