کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مشکلات شهر یک ماهه حل نمی‌شود / کنار کمالی زاده هستیم

پایگاه خبری مدیریت شهری کرج , 21 آبان 1397 ساعت 10:32

حزب الله :
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت چابک سازی مجموعه شهرداری تاکید کرد.



به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمد جواد کولیوند  با اشاره به فرایند انتخاب شهردار اظهار کرد: شورای پنجم هیچ کم کاری‌ای در خصوص معرفی گزینه‌های مناسب شهرداری نداشت ولی به دلایلی این فرایند زمان بر شد.
 
وی ادامه داد: همه گزینه‌هایی که اعضای شورا برای شهرداری معرفی کردند از تخصص و توان بالایی برخوردار بودند ولی به دلایلی با انتصاب آنها موافقت نشد و قرار شد هر یک از آنها در سنگری دیگر به مردم خدمت رسانی کنند.
 
وی با اشاره به انتخاب کمالی زاده به عنوان شهردار کرج افزود: کمالی زاده فردی شجاع ، متخصص و متعهد است و با اشرافی که به حوزه مدیریت شهری دارد می‌تواند در حل مشکلات کلانشهر کرج موفق عمل کند.
 
وی با اشاره به بخشی از رزومه شهردار کرج اظهار کرد: کمالی زاده 105ماه معاون شهردار بوده و شناخت خوبی از پروژه‌ها، مسائل شهر و بدنه شهرداری دارد و در ارتباط با مسئولان نیز موفق عمل کرده است.
 
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: بدون شک اگر کسی به حیطه وظایف خود مسلط باشد و شجاعت خدمت رسانی به مردم را داشته باشد، در پیشبرد اهداف خود موفق خواهد شد.
 
کولیوند گفت: نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی به انتخاب شورای شهر احترام گذاشته و تمام قد در کنار کمالی زاده می ایستند.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه نباید انتظار معجزه از شهردار داشته باشیم، توضیح داد: بدون شک مشکلاتی که طی چند سال به وجود آمده یک شبه و یک ماهه حل نمی‌شود به همین دلیل باید به شهردار فرصت کافی بدهیم.
 
این مسئول ادامه داد: باید اجازه دهیم ریل گذاری و چارچوب بندی شهردار  برای خدمات رسانی به مردم مشخص شود و قطار خدمات شهرداری در مسیر مناسب قرار بگیرد.
 
وی اظهار کرد: باید فرصتی ایجاد کرد تا شهردار بر اساس اولویت‌ها و اسناد بالا دستی  مشکلات کلان شهر کرج را بررسی و برای رفع آنها گام بردارد.
 
این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود بر ضرورت چابک سازی شهرداری تاکید کرد و گفت:شهرداری باید تا حد امکان از سیستم سنتی فاصله بگیرد و به سمت  الکترونیکی کردن امور پیش برود.
 
کولیوند گفت:با کاهش دخالت افراد درخدمات رسانی به مراجعین، سرعت ، دقت و کیفیت کار افزایش خواهد یافت.


کد مطلب: 182691

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/182691/مشکلات-شهر-یک-ماهه-حل-نمی-شود-کنار-کمالی-زاده-هستیم

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com