کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فعالیت گروه تلویزیونی مدیریت شهری به مردم شناسانده شود

پایگاه خبری مدیریت شهری کرج , 20 آبان 1397 ساعت 10:10

حزب الله :
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری خلاقیت را مبنای فعالیت‌های خود قرار داده است.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، محمد جواد کولیوند در بازدید از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج با اشاره به اهمیت گروه اختصاصی تلویزیون مدیریت شهرداری کرج اظهار کرد: این گروه می‌تواند به درگاهی برای اطلاع رسانی به موقع و صحیح اخبار مدیریت شهری تبدیل شود.
 
وی ادامه داد: همکاری و تعامل گروه تلویزیون مدیدیت شهری با صدا و سیمای استان نقش به سزایی در اطلاع رسانی دقیق و شفاف سازی در خصوص اقدامات مدیریت شهری در حوزه‌های مختلف خواهد داشت.
 
وی افزود: باید زمینه ارتباط بیشتر این فرصت رسانه‌ای با دستگاه‌ها و مراکز فرهنگی و اجتماعی شهر فراهم شود تا با هم افزایی، شاهد انعکاس هر چه بیشتر اقدامات مدیریت شهری کرج باشیم.
 
این مسئول توضیح داد: باید اقدامات لازم برای شناساندن تلویزیون شهرداری به مردم صورت بگیرد تا شهروندان برای با خبرشدن از جدیدترین اتفاقات شهر و رساندن صدای خود به مسولین شهر از این رسانه استفاده کنند.
 
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اقدامات قابل توجه اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج، اظهار کرد: این اداره کل با انتشار روزانه اخبار و فعالیت‌های شهرداری و شورا نقش به سزایی در افزایش اعتماد مردم به مجموعه مدیریت شهری دارد که در جای خود قابل قدردانی است. 
 
کولویند ابراز کرد: با توجه به جایگاه اداره کل ارتباطات شهرداری، امروز خرسندم که این اداره کل در راستای هوشمند سازی بر پایه خلاقیت فعالیت‌های خود را آغاز کرده و برای حفظ جایگاه خود از روزمرگی فاصله گرفته است.


کد مطلب: 182592

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/182592/فعالیت-گروه-تلویزیونی-مدیریت-شهری-مردم-شناسانده-شود

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com