کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۴ گزینه اصلی شهرداری کرج مشخص شدند

تسنیم , 20 تير 1397 ساعت 14:34

حزب الله :
در رای گیری که بین اعضای شورای شهر کرج انجام شد و هر یک از اعضای شورای شهر دو نفر را در برگه خودشان نوشتند در انتها, احمدی‌نژاد ۸ رای، مقدس‌زاده ۷ رای و ایلیات و ترکاشوند با ۵ رای بیشترین رای را آوردند.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،هفتاد و سومین جلسه رسمی شورای پنجم شهر کرج صبح امروز در صحن علنی شورا برگزار شد.
 
در این جلسه تنها موردی که بررسی شد نامه وزارت کشور درباره شهرداری مجید سریزدی بود که اعضا به تبادل نظر پرداختند.
 
مهدی حاجی قاسمی دبیر شورای شهر کرج با اشاره به نامه ارسال شده درباره تایید نشدن صلاحیت سریزدی گفت: باید نظر جمع دریافت شود که این نامه قبول شود یا مورد استنکاف قرار گیرد و از لیست 19 نفری که وجود دارد باید در انتخاب به لیست کوتاه تری تبدیل شود تا برای انتخاب شهردار کرج گزینه‌ها آسان گردد.
 
محمدی دیگر عضو شورای شهر دراین‌باره عنوان کرد: باید بررسی شود که فرصت انتخاب برای شهردار تا چه زمان طول می‌کشد.
 
نبیونی در پاسخ به شبهه محمدی درباره زمان اتمام سرپرست شهرداری کرج بیان کرد: 27 تیر پایان حقوقی کار سرپرست شهرداری کرج است و اگر لازم به وقت بیشتر باشد باید از وزارت کشور استعلام گردد و نباید روند انتخاب شهردار کرج طولانی شود و در فاصله نهایت 90 روزه این کار انجام شود.
 
زارع: مرا از لیست خط بزنید
 
زارع رئیس کمیسیون برنامه و بودجه درباره برخی صحبت‌ها برای گزینه شهردار شدن خود نیز اظهار کرد: من جزو لیست 19 نفر انتخاب شهرداری کرج بودم و از همین جا اعلام می‌کنم هیچ علاقه‌ای برای شهرداری کرج ندارم و از اعضا خواهش می‌کنم اسم مرا از لیست خارج کنند.
 
سریزدی خودش انصراف داد
 
در مابین جلسه شورای شهر مجید سریزدی در نامه‌ای که به خلیلی اردکانی تحویل و توسط وی قرائت شد از شهرداری کرج انصراف داد و با رای‌گیری اعضای شورای شهر کرج و 7 رای موافق انصراف سریزدی مورد قبول واقع شد.
 
سارا دشتگرد عضو دیگر شورای شهر کرج درباره نوع معرفی سریزدی توسط گروه 8 نفره به شورا، گفت: امیدواریم همه به کل اعضای شورا احترام بگذارند و انتخاب شهردار با نظر تمام اعضای شورای شهر انجام گیرد و پیشنهاد می‌کنم که پنج گزینه نهایی شده و یک نفر واحد انتخاب شود.
 
ایلیات عضو شورای شهر کرج با تاکید بر اینکه باید روند انتخاب شهردار کرج عادی پیش می‌رفت، ادامه داد: کسانی که در کارهای اجرایی بودند از این دست پرونده‌های مثل  سریزدی می‌تواند برای آن‌ها پیش بیاید و شورای شهر کرج در این مدت یکساله با  انتخاب دو شهردار، استعفا شهردار کرج و انتخاب یک سرپرست تاریخ‌ساز شده و جا به جایی شهردار کرج در شورای شهر رکورد زده شده است.
 
فریده بزنی با بیان اینکه مردم به لیست امید دل بستند ولی امید مردم را ما ناامید کردیم، ادامه داد: انتخاب شهردار بیشتر از این نباید طول بکشد و مطالبات مردم نسبت به شورای شهر کرج درست است و تا 27 تیر شهرداری انتخاب شود که مورد نظر تمام اعضای شورا باشد.
 
محمدی در ادامه جلسه شورای شهر کرج درباره انتخاب شهردار منتخب جدید این موضوع را مطرح کرد که هر عضو شورای شهر کرج بتواند چند گزینه را معرفی و در انتهای تیرماه به گزینه واحد شهرداری کرج برسیم.
 
اعضای شورا کرج با رای‌گیری به این نتیجه رسیدند که از بین 19 نفر لیست به 4 نفر با بالاترین رای برای انتخاب شهردار کرج رسیده شود.
 
در رای گیری که بین اعضای شورای شهر کرج انجام شد و هر یک از اعضای شورای شهر دو نفر را در برگه خودشان نوشتند در انتها, احمدی‌نژاد 8 رای، مقدس‌زاده 7 رای و ایلیات و ترکاشوند با 5 رای بیشترین رای را آوردند.


کد مطلب: 172953

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/172953/۴-گزینه-اصلی-شهرداری-کرج-مشخص-شدند

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com