کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبیرکل کمیته ملی المپیک:

توضیح دبیرکل کمیته المپیک در مورد بودجه/ منتظر تخصیص نهایی هستیم

مهر , 25 بهمن 1396 ساعت 14:30

دبیرکل کمیته ملی المپیک در مورد وضعیت مالی این کمیته گفت: تخصیص ۶۰ درصد بودجه باقی مانده که حداکثر تا هفته آینده انجام می شود.



 شاهرخ شهنازی  با بیان اینکه پیش از انتخابات کمیته ملی المپیک بخشی از بودجه این کمیته پرداخت شده بود، گفت: بر اساس بودجه دریافتی بین ۳۸ تا ۴۰ درصد بودجه فدراسیون ها را پرداخت کردیم. بعد از انتخابات نیز شخص صالحی امیری از طریق نوبخت رئیس سازمان برنامه ریزی و بودجه پیگیری های لازم را برای تخصیص و پرداخت بخش باقی مانده بودجه داشت که به نتایجی خوبی هم منجر شد. 
 
وی تصریح کرد: از مجموع بودجه باقی مانده کمیته ملی المپیک، ۴۰ درصد پرداخت شده و قرار است ۶۰ درصد باقی مانده هم حداکثر تا هفته آینده پرداخت شود. البته به دنبال آن هستیم تا در صورت امکان این بخش از بودجه را ظرف همین امروز و فردا دریافت کنیم تا بتوانیم زودتر در اختیار فدراسیون ها قرار دهیم. از طریق اکرمی خزانه دار کل کشور هم رایزنی های لازم را انجام داده ایم. 
 
دبیرکل کمیته ملی المپیک تاکید کرد: بعد از انتخابات ۲۵ دی ماه، رئیس کمیته شخصا پیگیری های لازم را انجام دادند تا بتوانیم تخصیص کاملی از محل بودجه امسال داشته باشیم. بنده هم در بخش اجرایی پیگیر کار هستم.
 
شهنازی همچنین با بیان اینکه حداکثر تا پایان اسفندماه تعداد رشته ها و ورزشکاران اعزامی به بازی های آسیایی نهایی می شود، گفت: در کل مشکلی نیست و فرصت لازم را داریم تا ترکیب کاروان را برای این بازی ها نهایی کنیم. هنوز در برخی رشته ها، رقابت های انتخابی برای تعیین ملی پوشان برگزار نشده است. 


کد مطلب: 162558

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/162558/توضیح-دبیرکل-کمیته-المپیک-مورد-بودجه-منتظر-تخصیص-نهایی-هستیم

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com