کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تجهیزات مرکز کنترل ترافیک کرج شناسنامه دار شدند

پایگاه خبری مدیریت شهری کرج , 31 ارديبهشت 1397 ساعت 10:11

حزب الله :
سرپرست مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج از شناسنامه دار شدن تمامی تجهیزات گران قیمت مرکز کنترل ترافیک در شهر خبر داد.


 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمد حاجی جعفری در توضیح این مطلب گفت: یکی از پارامترهای اساسی در مدیریت مرکز کنترل ترافیک بروز رسانی و تعمیر و نگهداری تجهیزات این مرکز در سطح شهر بوده که با برنامه ریزی صورت گرفته بصورت دوره ای و هفته ای از سوی تیم تعمیر و نگهداری این مرکز بازدیدهای لازم برای رسیدگی به وضعیت تجهیزات صورت خواهد گرفت.
 
حاجی جعفری افزود: برای تسهیل در این امر، کلیه تجهیزات و اقلام الکترونیکی و هوشمند شهر دارای شناسنامه شده و تمامی اطلاعات مربوط به هر ایستگاه در آن ثبت و ضبط می شود.
 
سرپرست مرکز کنترل ترافیک در ادامه گفت: برای اینکه شناسنامه ها بصورت آنلاین وضعیت هر سیستم را به تیم تعمیر و نگهداری نمایش دهد نرم افزاری برای این منظور تنظیم و راه اندازی شده است. کلیه اطلاعات ثبتی در این نرم افزار قرار داده می شود و گزارشات مدیریتی از وضعیت سیستم ها و تجهیزات از آن استخراج خواهد شد.
 
وی از اجرای برنامه های مدیریتی مطلوبی که برای نگهداری و بررسی بازدهی سیستم ها مفید خواهد بود خبر داد که با این برنامه ها عملکرد و بازدهی تجهیزات خریداری شده نیز در حین بهره برداری مورد ارزیابی قرار می گیرند.


کد مطلب: 169056

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/169056/تجهیزات-مرکز-کنترل-ترافیک-کرج-شناسنامه-دار-شدند

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com