کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نواقص ایستگاه‌های اتوبوس تا آخر هفته برطرف می‌شود

پایگاه خبری کرج امروز , 27 فروردين 1398 ساعت 9:56

حزب الله:
رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج از فعالیت ۲۲۰ دستگاه سایبان مکانیزه و غیرمکانیزه در شهر خبر داد.



به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مجید استاد کاظمی  در خصوص تذکر شورای شهر در خصوص وضعیت سایبان ایستگاه‌های اتوبوس شهر اظهار کرد: در حال حاضر اختلافاتی با پیمانکار بهره بردار سایبان‌های ایستگاه اتوبوس وجود دارد که به زودی برطرف می‌شود.
 
وی ادامه داد: این اختلافات باعث شده در بحث تعمیر و نگهداری این سایبان‌ها با مشکلاتی مواجه شویم که البته تذکر و اخطار لازم به پیمانکار در این خصوص داده شده است.
 
وی افزود: طی چند روز گذشته اقداماتی برای ساماندهی این سایبان‌ها صورت گرفته و وضعیت در مقایسه با  اواخر سال گذشته بهتر شده است.
 
وی توضیح داد: اعضای شورا و هر کدام از همکاران در صورت مشاهده مشکلی در سایبان‌های منطقه‌ای خاص می‌توانند به صورت مصداقی اعلام کنند تا رسیدگی لازم صورت بگیرد.
 
این مسئول خاطر نشان کرد: بنا شده پیمانکار حداکثر تا روز چهارشنبه (۲۸ فروردین) نسبت به رفع نواقص این سایبان‌ها اقدام کند.
 
استاد کاظمی با اشاره به وضعیت شست و شوی اتوبوس‌ها نیز گفت: هر اتوبوس کثیفی که در سطح شهر مشاهده میشود تعرفه شستشوی آن بسته و برای شست و شو به کارواش اعزام می‌شود.
 
رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج با اشاره به گلایه عضو شورای شهر در خصوص انبار شدن برخی ایستگاه‌های اتوبوس کرد: سال گذشته یکی دو مورد در این خصوص گزارش شده بود که به سرعت ساماندهی لازم صورت گرفت.
 
وی توضیح داد: این سازمان ۱۶ گشت دارد که به صورت مستمر در سطح شهر حضور دارند تا مشکلات و نواقص سیستم را اطلاع دهند تا اقدامات لازم برای بر طرف شدن آن صورت بگیرد.
 
استاد کاظمی ادامه داد: از ابتدای سال تا کنون گزارشی مبنی بر انباری شدن ایستگاه‌های اتوبوس توسط دست فروشان ارائه نشده است.
 
وی گفت: در حال حاضر ۲۲۰ دستگاه سایبان مکانیزه و غیرمکانیزه در سطح شهر وجود دارد که نظارت لازم برای ساماندهی آنها در حال انجام است.


کد مطلب: 194454

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/194454/نواقص-ایستگاه-های-اتوبوس-آخر-هفته-برطرف-می-شود

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com