کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نتانیاهو:

بامداد شنبه به سوریه حمله کردیم

فارس , 23 دی 1397 ساعت 14:59

حزب الله:
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی می‌گوید که نیروهای این رژیم بامداد شنبه به سوریه حمله کرده‌اند.


 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی می‌گوید ارتش این رژیم بامداد شنبه گذشته به اهدافی در خاک سوریه حمله کرده است.
 
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که هدف از این حمله، یک انبار تسلیحات ایرانی در فرودگاه بین‌المللی دمشق بوده است.
 
صهیونیست‌ها به بهانه مقابله با حضور ایران در سوریه، بارها به خاک این کشور تجاوز کرده‌اند و این درحالی است که بلندی‌های جولان نیز از سال 1967 هنوز در اشغال رژیم صهیونیستی است.
 
به نوشته روزنامه صهیونیستی جروزالم‌پست، نتانیاهو اظهار داشت: «در همین 36 ساعت قبل نیروی هوایی به سوریه حمله کرد. ما ثابت کرده‌ایم که جای‌گیری ایران در سوریه را متوقف می‌کنیم.»
 
گادی آیزنکوت، رئیس ستاد مشترک ارتش صهیونیستی اخیرا در گفت‌وگو با روزنامه آمریکایی نیویورک‌تایمز اذعان کرد که تل‌آویو هزاران بار به خاک سوریه حمله کرده است.
 
جمعه‌شب گذشته، ارتش سوریه در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد جنگنده‌های رژیم صهیونیستی ساعت ۲۳:۱۵ (به وقت محلی) چندین موشک به سمت فرودگاه دمشق شلیک کردند. در پی این حمله، پدافند هوایی ارتش سوریه فعال شده و به گفته دمشق، اغلب موشک‌های مهاجم را ساقط کرده است.
 
در بخشی از بیانیه ارتش سوریه در مورد نتایج این حمله، آمده بود: «تا این لحظه، خسارت محدود بوده است و تنها به یک انبار در فرودگاه آسیب رسیده است.»


کد مطلب: 187876

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/187876/بامداد-شنبه-سوریه-حمله-کردیم

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com