کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۳۰ درصد نانوایی‌های کرج باید "دوگانه سوز" شوند

تسنیم , 31 خرداد 1397 ساعت 16:02

حزب الله :
معاون فرماندار کرج گفت: با توجه به اینکه هیچ نانوایی دو‌گانه‌سوزی در شهرستان کرج وجود ندارد دستگاه‌های متولی ملزم هستند تا نسبت به دوگانه‌سوزی ۳۰ درصد از نانوایی‌ها اقدام کنند.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمد مجرد در کارگروه آرد و نان شهرستان کرج که ظهر امروز در فرمانداری‌ کرج برگزار شد،  با تاکید  بر ضرورت یکسان سازی نرخ پایه آرد و نان اظهار داشت: هزینه انشعابات نانوایی‌ها تاثیر چشمگیری مبنی بر افزایش قیمت‌ها ندارد.
 
معاون فرماندار کرج با بیان اینکه با توجه به رصد وضعیت نانوایی‌ها در سطح شهرستان و تفاوتی که در قیمت‌ها وجود دارد لازم است که با تشدید نظارت‌ها تعادل در قیمت‌ها صورت گیرد، افزود: در این راستا باید 30 درصد از نانوایی‌های سطح شهرستان نیز دو گانه‌سوز شوند.
 
وی با اشاره به اینکه باید نان با کیفیت به مردم این شهرستان عرضه شده و بر صدور مجوزها، کیفیت نان و مشکلات آرد نظارت بیشتری صورت گیرد، اضافه کرد: تشدید نظارت‌ها و تعادل در قیمت‌ها یکی از الزاماتی است که باید مورد توجه دست‌اندرکاران امر در توزیع و عرضه آرد و نان قرار گیرد. 
 
مجرد با اشاره به اینکه بنظر نمی‌رسد هزینه آب و برق نانوایی‌ها تاثیر چندانی بر قیمت پایه نان داشته باشد و این امر نباید بهانه ای برای افزایش سلیقه‌ای قیمت نان در نانوایی‌ها باشد، تصریح کرد: با توجه به اینکه هیچ نانوایی دو گانه‌سوزی در شهرستان کرج وجود ندارد دستگاه‌های متولی ملزم هستند تا نسبت به دوگانه‌سوزی 30 درصد از نانوایی‌ها اقدام کنند.
 
وی ادامه داد: اعلام قیمت متعارف برای آزادپزها و نظارت بر نانوایی‌هایی که صدور مجوز آن با اولویت متقاضیانی است که نانوای واقعی هستند در جهت ارتقا کیفیت نان شهرستان از جمله مصوبات این جلسه است.


کد مطلب: 171404

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/171404/۳۰-درصد-نانوایی-های-کرج-باید-دوگانه-سوز-شوند

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com