کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زمان دریافت کارت آزمون دکتری اعلام شد/امشب آخرین مهلت ثبت‌نام

ایسنا , 15 آذر 1397 ساعت 14:23

حزب الله :
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام ۱۴۲ هزار داوطلب برای شرکت در آزمون دکتری نیمه‌متمرکز دانشگاه‌ها خبر داد و گفت: این مهلت امشب پنج‌شنبه، ۱۵ آذر پایان می‌پذیرد.



به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،دکتر حسین توکلی با اعلام این خبر اظهار کرد: آزمون ورودی دوره دکتری (نیمه متمرکز Ph.D) سال ۱۳۹۸ برای پذیرش در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاها و مؤسسات آموزش عالی، روز جمعه سوم اسفند برگزار می‌شود.
 
وی افزود: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون ورودی دکتری (نیمه‌متمرکز Ph.D) سال ۱۳۹۸ که از ۶ آذر ۹۷ آغاز شده، تا ساعت ۲۴ امشب، پنج شنبه ۱۵ آذر تمدید شده است و نام‌نویسی منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org انجام خواهد پذیرفت.
 
توکلی یادآور شد: تا ساعت ۸ صبح امروز تعداد ۱۴۲ هزار و ۹۹۰ داوطلب برای شرکت در آزمون فوق ثبت‌نام کرده‌اند. داوطلبان در این مهلت باقی مانده فرصت دارند علاوه بر ثبت‌نام، نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود نیز اقدام کنند. بنابراین این مهلت به هیچ عنوان قابل تمدید نیست.
 
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۹۸ از روز سه‌شنبه ۳۰ بهمن توزیع می‌شود،‌ گفت: داوطلبان تا ساعت ۲۴ روز پنج‌شنبه دوم اسفند فرصت دارند نسبت به دریافت کارت خود اقدام کنند.


کد مطلب: 184707

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/184707/زمان-دریافت-کارت-آزمون-دکتری-اعلام-امشب-آخرین-مهلت-ثبت-نام

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com