کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئوليت هاي اجتماعي نمايندگي هاي ايران خودرو در مناطق سيل زده

ایکوپرس , 25 فروردين 1398 ساعت 13:59

حزب الله:
در خدمات‌رسانی ایران‌خودرو به هموطنان سیل‌زده، تعدادي از نمايندگي هاي خدمات پس از فروش اين شركت فراتر از وظايف و مسئوليت هاي خود در حوزه خدمات خودرويي عمل كرده و به ياري هموطنان سيل زده شتافتند.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،نمایندگی 2451 شوشتر این شرکت در استان خوزستان خدمات ویژه‌ای به همشهریان خود ارائه کرد. اين نمايندگي تهیه لوازم بهداشتی کودکان و توزیع روزانه 350 غذا برای هموطنان در شعیبیه (شادُروان) را به مدت یک‌ماه به عهده گرفته و 5 نفر از کارکنان این نمایندگی برای کمک‌رسانی به مردم این شهر مامور شده‌اند. نمایندگی 2304 الیگودرز، شرايط اسکان مسافران نوروزي را فراهم كرد و نمایندگی 2201 شیراز نيز خدمات خود را به صورت شبانه روزي به امدادخواهان ارايه كرده است. 
 
برمبناي اين گزارش، شركت خدمات پس از فروش ايران خودرو (ايساكو) در ایام نوروز 98، علاوه بر ارائه خدمات از پیش برنامه‌ریزی شده خود با عنوان جشنواره خدمات نوروزی، هم‌زمان با وقوع بحران سیل، بیش از 100 اکیپ ويژه به استان‌های گلستان، لرستان، خوزستان، فارس و مازندران اعزام كرد و در مجموع بیش از دو هزار خدمات خودرویی و 3 هزار نفرساعت خدمات غیر خودرویی اعم از خارج کردن خودروها از میان سیلاب و  گل و لای، جابجایی لوازم مورد نیاز مردم، توزیع مواد غذایی و... ارائه كرد.
 
اين گزارش مي افزايد، گروه صنعتی ایران‌خودرو با دستور مهندس یکه‌زارع، همزمان با وقوع سیل در برخی استان‌های کشور، از ساعات اولیه و با تمام توان در مناطق سيل زده حاضر شدند و ضمن عمل به وظیفه خود  اين بحران در کمترین زمان ممکن در خصوص خدمت‌رسانی در محل یا انتقال خودروها به تعمیرگاه‌های مجاز اقدام کرده و همچنان تا بهبود اوضاع، دوشادوش این عزیزان در مناطق حضور خواهند داشت.
 
همچنان که گروه صنعتی ایران‌‌خودرو در زلزله غرب کشور حضور داشت و تا عادی شدن اوضاع به هموطنان در منطقه سرپل‌ذهاب خدمت کرد، این روند در خصوص هموطنان سیل‌زده نیز ادامه خواهد داشت.


کد مطلب: 194300

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/194300/مسئوليت-هاي-اجتماعي-نمايندگي-ايران-خودرو-مناطق-سيل-زده

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com