کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

2 خانه بهداشت به همت خیران لارستانی در کرمانشاه احداث شد

10 دی 1397 ساعت 15:12

حزب الله:
منصور محتاجی با بیان اینکه 40 پروژه حوزه سلامت مناطق زلزله زده در سفر وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به کرمانشاه افتتاح می‌شود اظهارداشت: در سفر سال گذشته وزیر بهداشت به همراه جمعی از خیرین به مناطق زلزله زده استان تفاهم‌نامه‌ای میان خیرین و وزارت بهداشت برای احداث مراکز سلامت در مناطق زلزله زده به امضا رسید.



به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،منصور محتاجی با بیان اینکه 40 پروژه حوزه سلامت مناطق زلزله زده در سفر وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به کرمانشاه افتتاح می‌شود اظهارداشت: در سفر سال گذشته وزیر بهداشت به همراه جمعی از خیرین به مناطق زلزله زده استان تفاهم‌نامه‌ای میان خیرین و وزارت بهداشت برای احداث مراکز سلامت در مناطق زلزله زده به امضا رسید.
 
وی خاطر نشان کرد: مجمع خیرین سلامت لارستان طی جلساتی با خیران این منطقه، با طرح موضوع احداث مراکز بهداشتی  درمانی در مناطق زلزله زده، پیشنهاد مشارکت در این امر خدا پسند را ارائه و در نهایت با همت والای خیران، ساخت دو خانه بهداشت را مصوب کرد.
 
300 خانه بهداشت در چهارمحال و بختیاری فعال شد70 خانه بهداشت کهگیلویه و بویراحمد تجهیز شد28 خانه بهداشت در استان گلستان باید بهسازی و نوسازی شود
 
رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت گفت: 27 خانه بهداشت در کرمانشاه توسط خیرین ساخته شده که با حضور وزیر بهداشت به بهره‌برداری می‌رسد و از این بین دو خانه بهداشت به همت خیران لارستانی و با هدایت مجمع خیرین سلامت لارستان احداث شده است.
 
محتاجی با بیان اینکه وزیر بهداشت روز پنج شنبه برای افتتاح پروژه‌ها به استان کرمانشاه سفر می‌کند گفت: در این سفر قرار است شبا حضور خیران 40 پروژه به بهره‌برداری برسد که مدیرعامل مجمع خیرین سلامت لارستان و رئیس هیئت مدیره مجمع در این سفر وزیر را همراهی می‌کنیم.


کد مطلب: 186803

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/186803/2-خانه-بهداشت-همت-خیران-لارستانی-کرمانشاه-احداث

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com