کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به مناسبت طلیعه چهلمین فجر "انقلاب اسلامی"؛

39 پروژه در کرج همزمان با پایان سی و نهمین سالگرد انقلاب افتتاح می شود

پایگاه خبری مدیریت شهری کرج , 23 بهمن 1396 ساعت 10:15

حزب الله :
شهرداری کرج عنوان کرد: به مناسبت طلیعه چهلمین فجر "انقلاب اسلامی" و با پایان یافتن سی نهمین سالگرد انقلاب، 39 پروژه در کرج افتتاح می شود.



به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،دکتر اصغر نصیری  گفت: یکپارچه سازی سامانه های نرم افزاری در مناطق و سازمان های تابعه و بهره برداری کامل از سیستم اتوماسیون شهرسازی و راه اندازی امضای دیجیتال نیز از سوی سازمان فاوای شهرداری کرج در روز 22 بهمن افتتاح می شود.
 
شهردار کرج بیان کرد: مدیریت شهری کرج در نظر دارد به منظور ارتقای سطح رفاه شهروندی اقداماتی را همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی انجام دهد که بهره برداری از 39 پروژه از جمله این اقدامات به شمار می رود.
 
وی با اشاره به خرید 6 دستگاه خودروی نیمه سنگین آتش نشانی از  افتتاح پنج ایستگاه آتش نشانی در ایام دهه مبارک فجر خبر داد و افزود: خرید تجهیزات و ادوات نیز برای این استگاه ها انجام شده است.
 
شهردار کرج افزود: پروژه های احداث پد بالگرد، ساخت و محوطه سازی ساختمان اداری منطقه 5، تکمیل کلکتور خیابان شهید بهشتی و بلوار جمهوری، نیز از پروژه های قابل بهره برداری در ایام دهه فجر است.
 
نصیری به تکمیل پارکینگ طبقاتی ساختمان ستاد شهرداری اشاره کرد و افزود: پروژه تجهیز مجموعه ورزشی انقلاب، پل دسترسی ترمینال شهید کلانتری و ساختمان عمران و خدمات شهر منطقه 7 نیز از سوی معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج مورد بهره برداری قرار می گیرد.
 
این مسئول از پروژه های سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج به افتتاح بوستان طبیعت، افتتاح حیات وحش و احداث تصفیه خانه فاضلاب شهری  اشاره کرد.
 
شهردار کلانشهر کرج همچنین از ساخت استخر ذخیره آب توسط سازمان آرامستان های شهرداری کرج در 22 بهمن ماه جاری به بهره برداری سخن گفت و افزود: کلنگ زنی احداث بازار روز مدرن گلستان مهرشهر، کلنگ زنی و احداث پایانه شمال و اجرای فازهای اول و سوم نهر سیاه جوی نیز در این روز به بهره  برداری می رسد


کد مطلب: 162322

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/162322/39-پروژه-کرج-همزمان-پایان-سی-نهمین-سالگرد-انقلاب-افتتاح-می-شود

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com