کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

متقاضیان راه‌اندازی استارتاپ در استان البرز زمین می‌گیرند

تسنیم , 28 آبان 1397 ساعت 13:46

حزب الله :
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز گفت: ۹۰ درصد قیمت تمام شده زمین در شهرک‌های صنعتی در اختیار متقاضیان راه‌اندازی استارتاپ قرار می‌گیرد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمدامین فرشی در رویداد استارتاپی مشترک شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز و خانه استارتاپ کرج که امروز در سالن میلاد شهرداری کرج برگزار شد، اظهار داشت: بهترین مکانیسمی که برای دور زدن تحریم‌ها می‌توانیم داشته باشیم استفاده از تفکر استارتاپی است.
 
وی افزود: در حال حاضر  استفاده نمایشی از تفکر استارتاپی در برنامه‌ها شدنی نیست و این کار الزامی است.
 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با بیان اینکه تفکر استارتاپی روند صادرات محصولات را بهبود و توسعه می‌دهد،بیان کرد: زمین و زمان با هم متحد شدند تا کمر صادرات ایران را بشکنند.
 
وی با بیان اینکه در مجموعه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی از ابتدای سال برنامه‌های اصلی برای اقتصاد دانش محور طراحی کرده‌ایم، عنوان کرد: رویداد استارتاپی در حاشیه نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی، صادراتی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان البرز علی رغم تمام مشغله‌های موجود برگزار شد و محوریت این رویداد صادرات بود.
 
فرشی با بیان اینکه شرکت کنندگان در این رویداد از بهترین‌های کشور هستند که می توانند به تولید کمک کنند،تصریح کرد: از سه استارتاپ در حوزه صنعت در این برنامه که با رای داوران در حوزه صنعت فعالیت می‌کنند تقدیر شد.
 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با بیان اینکه در این مجموعه تخفیفات مناسبی برای استقرار استارتاپ در حوزه صنعت در شهرک‌های صنعتی در نظر گرفته شده است،تصریح کرد: 90 درصد قیمت تمام شده زمین در شهرک‌های صنعتی در اختیار متقاضیان راه‌اندازی استارتاپ قرار می‌گیرد.
 
وی با بیان اینکه هرکس بتواند بر اساس شناسایی نیاز بازار ما در قالب توسعه بازار محصولات صنعتی وارد شود، حمایت می‌شود، تصریح کرد: تا پایان سال شرکت شهرک‌های صنعتی آماده حمایت و پشتیبانی از یک استارتاپ دمو در سطح ملی است.
 
فرشی با بیان اینکه البرز آماده پشتیبانی از یک رویداد ملی استارتاپی است،گفت: درباره جذب سرمایه گذار مذاکراتی با معاونت علمی و فناوری  ریاست جمهوری داشتیم.
 
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با بیان اینکه این ظرفیت برای همه مهیا است تا توانایی های خود را نشان دهند، تصریح کرد:  نشست تجار ایرانی و عراقی برای همکاری بیشتر در کرج برگزار شد و می‌توان از ظرفیت‌های استارتاپی برای رونق تجارت و بازرگانی ایران و عراق استفاده کرد.


کد مطلب: 183329

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/183329/متقاضیان-راه-اندازی-استارتاپ-استان-البرز-زمین-می-گیرند

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com