کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در حمایت از خواسته به حق مردم کوتاه نخواهیم آمد

مرکز خبر حوزه , 18 مرداد 1397 ساعت 15:36

حزب الله :
یکی از مراجع تقلید گفت: در حمایت از خواسته به حق مردم و حمایت از انقلاب و نظام اسلامی و ولایت فقیه، با هیچ‌کس تعارف نداریم و کوتاه نخواهیم آمد، چون مردم از ما توقع دارند.


  به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،آیت الله العظمی حسین نوری همدانی در دیدار جمعی از اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم، بیان داشت: علما و روحانیون باید زبان مردم بوده و خواسته‌های به حق مردم را به گوش مسئولان برسانند. مردم نباید از نظام، انقلاب و روحانیت ناامید بشوند.
 
وی با بیان اینکه پناهگاه مردم، روحانیت است و این افتخاری ارزنده بوده و نباید این ارتباط قطع شود، گفت: ما در حمایت از خواسته به حق مردم و حمایت از انقلاب و نظام اسلامی و ولایت فقیه با هیچ‌کس تعارف نداریم و کوتاه نخواهیم آمد چون مردم از ما توقع دارند مدافع حقوق آنان و شعارهای انقلاب اسلامی هستیم.
 
این استاد سطوح عالی حوزه تأکید کرد: نباید اجازه دهیم عده‌ای کم با فساد و بی مدیریتی، کارآمدی نظام را زیر سؤال ببرند و به حق مردم دست درازی کنند.
 
وی خباثت و دشمنی آمریکا را متذکر شد و افزود: این دشمنی همواره بوده و خواهد بود چون آن‌ها با ملت ایران مخالف هستند و در این ۴۰ سال بدترین ظلم‌ها را در حق مردم ایران انجام داده‌اند.
 
آیت الله العظمی نوری همدانی گفت: مردم ما این مسائل را درک می‌کنند بنابراین ۴۰ سال مقاومت و ایستادگی کردند؛ البته مردم از بی‌عدالتی در رنج بوده و از تبعیض و فساد که عده‌ای انجام می‌دهند ناراحت هستند و متأسفانه عده‌ای مشکلات را به نام اصل نظام تمام می‌کنند.
 
وی با بیان اینکه این مردم مسلمان هستند، فطرت پاک دارند، ظلم ستیز هستند و زیر بار زورگویی‌های آمریکا و ایادی آن نمی‌روند افزود: البته مردم این را هم تحمل نمی‌کنند یکی پول بیت المال را بخورد و ببرد و عده‌ای هم به نان شب محتاج باشند.
 
این مرجع تقلید شیعیان بیان داشت: من به مسئولان عرض می‌کنم اگر مردم مطمئن باشند شما با رانت و فساد مقابله می‌کنید بدانید از شما حمایت خواهند کرد.
 
آیت الله العظمی نوری همدانی با تأکید بر اینکه مسئولان همه چیز را با تحریم گره نزنند، گفت: تجربه نشان داده خیلی از مسائل به تحریم ارتباط ندارد، قیمت‌گذاری واقعی اجناس و نظارت و اشراف بر آن بخشی از مشکلات را حل خواهد کرد.
 
وی با تأکید بر اینکه مسئولان خواسته به حق مردم را بشنوند و در رفع آن بکوشند، اضافه کرد: مردم اجازه موج‌سواری به دشمنان و کسانی که دستشان به خون این ملت آلوده است و الآن هم نوکری استکبار را می‌کنند، ندهند.
 
این مرجع تقلید آینده انقلاب را روشن دانست و افزود: اکثریت مردم ایران انقلاب، نظام و رهبری را قبول دارند و از آن حمایت می‌کنند باید قدر این مردم را دانست به این‌ها خدمت کرد، مشکلات معیشتشان را حل کرده و برای جوانان کار و زمینه ازدواج فراهم کرد.
 
وی با اشاره به اینکه مسئولان از اختلاف و مسائل حاشیه‌ای پرهیز کنند و با وحدت حول محور ولایت فقیه در پی حل مشکلات باشند، اضافه کرد: مسئولان قضایی با جدیت با مفسدان اقتصادی برخورد کنند.
 
آیت الله العظمی نوری همدانی تأکید کرد: امام فرمودند این انقلاب زمینه‌ساز ظهور است و ان‌شاءالله با عنایت پروردگار متعال و توجهات حضرت ولی عصر(عج) و حمایت مردم این انقلاب حفظ خواهد شد.


کد مطلب: 175427

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/175427/حمایت-خواسته-حق-مردم-کوتاه-نخواهیم-آمد

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com