کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ظریف در دیدار با جمعی از آزادگان وزارت خارجه:

مهمترین ابزار قدرت ایران روحیه ایثارگری و فداکاری است

مهر , 24 مرداد 1397 ساعت 16:05

حزب الله :
وزیر امور خارجه گفت: مهمترین ابزار قدرت جمهوری اسلامی همین روحیه ایثارگری و فداکاری است که تاکنون در میان مردم حفظ شده و سرمایه عظیمی برای کشور فراهم کرده است.


 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،در آستانه سالگرد بازگشت آزادگان به میهن جمعی از آزادگان قبل از انقلاب و جنگ تحمیلی وزارت امور خارجه،  با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه دیدار کردند.
 
ظریف در این دیدار با اشاره به اینکه وزارت امور خارجه این توفیق و سعادت را دارد که ۴۰ درصد از کارکنان آن از ایثارگران هستند، افزود: در میان کارکنان و مدیران ما، هم زندانیان قبل از انقلاب و هم آزادگان سرفراز جنگ تحمیلی و هم آزادگانی که به دست ضد انقلاب به اسارت گرفته شده بودند حضور دارند.
 
وزیر امور خارجه خاطرنشان کرد: مهمترین ابزار قدرت جمهوری اسلامی همین روحیه ایثارگری و فداکاری است که تاکنون در میان مردم حفظ شده و سرمایه عظیمی برای کشور فراهم کرده است.
 
وی افزود: مردم ما به رغم برخی دشواری های روزمره با روحیه و فرهنگ والای ایثارگری و مقاومت برای حفاظت از کیان کشور و استقلال ایران ایستاده اند.
 
ظریف خاطرنشان کرد: کشورهایی که زیر چتر حمایت یک قدرت خارجی هستند و زرادخانه هایی پر از سلاح ها و جنگ افزار های مدرن دارند از نفوذ و سرمایه ای به نام مردم که ایران دارد، برخوردار نیستند.
 
وزیر امور خارجه تاکید کرد: اطمینان دارم که این مردم اگر لازم باشد نشان خواهند داد که هنوز هم مهم ترین عامل قدرت ملی کشور هستند و ما مسئولان هم وظیفه داریم هر چه در توان داریم برای حفظ این سرمایه عظیم بکوشیم.
 
در این دیدار جمعی از حاضران دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را پیرامون مسائل مختلف بیان کردند.


کد مطلب: 175931

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/175931/مهمترین-ابزار-قدرت-ایران-روحیه-ایثارگری-فداکاری

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com