کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۱۶۰۰ کیلوگرم مرفین در کرج کشف شد

تسنیم , 1 ارديبهشت 1397 ساعت 14:26

حزب الله :
فرمانده انتظامی استان البرز از کشف ۱۶۰۰ کیلوگرم ماده مخدر مرفین در کرج خبر داد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، سردار عباسعلی محمدیان صبح امروز در نشست‌خبری با اصحاب رسانه که در ستاد فرماندهی انتظامی استان البرز برگزار شد، اظهار داشت: یکی از اولویت‌های پلیس در سراسر کشور مبارزه قاطع و بی‌امان با قاچاقچیان مواد مخدر است که این مبارزه با جدیت در حال انجام است.
 
وی  با بیان اینکه در استان البرز مبارزه جدی با قاچاقچیان مواد مخدر انجام می‌شود، افزود: در فروردین‌ماه سال جاری مجموعا بیش از 2 هزار و 600 کیلوگرم انواع مواد‌مخدر کشف شده است.
 
سردار محمدیان با اشاره به اینکه محموله اصلی هزار و 600 تن از نوع مرفین بوده است، عنوان کرد: بیش از 800 کیلو از مجموع کشفیات فروردین‌ماه تریاک و مابقی آن مقداری هروئین و شیشه بوده است.
 
فرمانده نیروی انتظامی استان البرز گفت: در این رابطه همکاران نیروی انتظامی 46 نفر قاچاقچی را دستگیر کردند که 3 نفر آنها حامل مواد‌مخدر و مابقی آن‌ها قاچاقچی و مالک مواد‌مخدر بودند.
 
وی ادامه داد: تعداد خودروهای توقیفی از قاچاقچیان مواد 23 دستگاه بود که حامل جا‌ساز مواد مخدر بوده ‌و کسانی که با آن‌ها همکاری می‌کردند نیز دستگیر شدند.
 
سردار محمدیان با بیان اینکه این حجم از مواد‌مخدر بحمدالله بین مردم توزیع نشد، گفت: این عزم و اراده تا پایان سال برای دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر ادامه دارد و هشدار ما به تمام توزیع‌کنندگان مواد و قاچاقچیان این است که پلیس تمام تلاش خود را برای از بین‌بردن این امر انجام می‌دهد.


کد مطلب: 166733

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/166733/۱۶۰۰-کیلوگرم-مرفین-کرج-کشف

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com