کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال

"آقا معلم،" کامپیوترش را اسکن می‌کند؟

ایسنا , 15 آذر 1397 ساعت 9:52

حزب الله :
هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال امروز (پنج‌شنبه) با انجام یک بازی بین تیم‌های پیکان تهران و نساجی قائمشهر آغاز می‌شود که جدال جلالی و شاگرد سابقش یعنی نکونام روی نیمکت دو تیم از جذابیت‌های این بازی است.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،لیگ برتر فوتبال ایران به آخرین روزهای نیم فصل اول نزدیک می‌شود. بازی اول هفته پانزدهم، امروز بین تیم‌های پیکان و نساجی قائمشهر برگزار می‌شود. پیکان در رتبه هشتم و نساجی در رتبه دوازدهم قرار دارند اما فقط سه امتیاز با هم فاصله دارند. پیکان که در ۹ بازی ابتدایی خود فقط یک شکست خورده بود حالا در پنج هفته متوالی برابر حریفان خود تن به شکست می‌دهد.
 
مجید جلالی می‌گوید تیمش در بازی‌هایی که بهتر بازی کرده، شکست خورده است. او همچنین از این که لیگ برتر دو ماه تعطیل می‌شود خوشحال است چون می‌تواند تیمش را ترمیم کند اما در عین حال اعتقاد دارد به طور کلی تعطیلی دو ماهه لیگ خوب نیست.
 
در طرف دیگر میدان شاگردان نکونام قصد دارند سومین پیروزی فصلشان را به دست بیاورند تا نیم فصل دوم را با خیالی آسوده‌تر آغاز کنند. البته قرمزهای قائمشهر اعتقاد دارند اگر اشتباهات داوری نبود آنها حالا از رتبه فعلی‌شان خیلی بالاتر بودند. نکونام هم که روزهای زیادی زیر نظر مجید جلالی بازی کرده حالا در قامت یک مربی برابر او قرار می‌گیرد.
 
باید دید امروز در ورزشگاه شهر قدس در نهایت ببرهای مازندران خوشحال زمین را ترک می‌کنند یا "آقا معلم" می‌تواند با یک آنتی ویروس جدید، کامپیوترش را پاکسازی کند.


کد مطلب: 184643

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/184643/آقا-معلم-کامپیوترش-اسکن-می-کند

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com