کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار کرج؛

مشکلات دانشگاه خوارزمی با "تعامل" حل خواهد شد

پایگاه خبری مدیریت شهری کرج , 20 آبان 1397 ساعت 10:10

حزب الله :
شهردار کرج گفت که برای رفع مشکلات دانشگاه خوارزمی چاره ای جز تعامل وجود ندارد.


 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی اصغر کمالی زاده در نشستی که به منظور حل مشکلات دانشگاه خوارزمی با حضور نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر، نمایندگان این دانشگاه و مدیران مجموعه مدیریت شهری برگزار شد به اقدامات هفته های اخیرِ شهرداری اشاره کرد و  افزود: ساماندهی دستفروشان و حل مشکلات ترافیکی نشان می دهد مجموعه مدیریت شهری کرج برای حل مشکلات دانشگاه خوارزمی نگاهِ تعاملی دارد.
 
شهردار کرج ادامه داد: ما مشتاق هستیم مشکلات دانشگاه خوارزمی هر چه سریع‌تر حل و فصل شود، برگزاری نشست هم اندیشی و ایجاد کارگروهی برای بررسی وضع موجود یعنی شهرداری کرج به دنبال حل مشکلات است.
 
کمالی زاده با بیان آن که مشکلات را یک به یک حل خواهیم کرد، گفت: باید در فضای تعامل از ظرفیت های قانونی استفاده کرد.
 
 
کسی نمی خواهد دانشگاه در مظلومیت بماند
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آن که کسی نمی خواهد دانشگاه شهر و استانش در مظلومیت بماند، افزود: توسعه زمانی معنی پیدا می کند که در کنار شهرها دانشگاه ها هم رشد کنند. 
 
محمدجواد کولیوند ادامه داد: برای رفع مشکلات تنها یک راه وجود دارد و آن تعامل است.
 
وی تصریح کرد: گذشته را باید فراموش کرد، امیدوارم با ایجاد کارگروهی متشکل از اعضای شورای اسلامی شهر کرج، مدیران مجموعه مدیریت شهری و نمایندگان دانشگاه خوارزمی به مشکلات رسیدگی و موانع برطرف شود.
 
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وقتی بر روی اشتراکات توافق شود حل اختلافات نیز آسان‌تر خواهد بود.
 
در این نشست نمایندگان دانشگاه خوارزمی نیز در صحبت های خود نیازها را بیان و مشکلات پیش رو را مطرح کردند. 
 
در پایان جلسه هم اندیشی و از سوی شهردار کرج؛ احدالله احمدی پرگو و خسرو سرحدی به عنوان نمایندگان مجموعه شهرداری برای بررسی مشکلات دانشگاه خوارزمی معرفی شدند، ضمن آن که اکبر سلیم نژاد و محمد نبیونی نیز نمایندگان شورای اسلامی شهر خواهند بود.
 
با اعلام محمد جواد کولیوند نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی؛ این کارگروه که متشکل از نمایندگان شهرداری، شورا و دانشگاه خوارزمی است باید ظرف 2 هفته نتایج بررسی های خود را ارایه دهد.


کد مطلب: 182591

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/182591/مشکلات-دانشگاه-خوارزمی-تعامل-حل-خواهد

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com