کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دشمنان برای خوزستان و اهواز برنامه‌ها دارند

ایسنا , 18 دی 1397 ساعت 16:00

آیت الله العظمی مکارم شیرازی گفت: وهابیت تکفیری در حال نزول و پایان عمرشان نزدیک است، آنها با پول های سعودی می خواهند به زندگی کثیف خود ادامه دهند و برنامه های خود را دنبال کنند.


 

 آیت الله العظمی مکارم شیرازی در دیدار طلاب و فضلای مدارس علمیه امام حسین (ع) و الغدیر اهواز، با استناد به حدیثی به تبیین ویژگی ها و شاخص های عالمان و طالبان علم پرداخت و گفت: طالبان علم جویندگان راه حقیقت و بهشت هستند، ملائک و همه موجودات حتی ماهیان دریا برای طالبان علم طلب استغفار می‌کنند.

وی طلبگی و سربازی امام عصر (عج) را افتخار و توفیقی بزرگ دانستنه و خطاب به طلاب حاضر در جلسه بیان کرد: هر روز و شب باید خدا را شاکر باشید که در این مسیر مقدس قرار گرفته‌اید؛ قدر این نعمت را بدانید و با تمام وجود در انجام رسالت خود کوشا باشید.

این مرجع تقلید به تبیین رموز موفقیت طلاب علوم دینی پرداخت و یادآور شد: اگر طلاب سه اصل نظم، داشتن پشتکار و اخلاص در نیت را داشته باشند، خدای متعال نیز به آنها توفیق عطا می کند.

مکارم شیرازی در ادامه سخنان خود با اشاره به تشدید هجمه‌ها علیه روحانیت، حوزه‌ها و مرجعیت، به تبیین چرایی این هجمه ها پرداخت و گفت: دشمنان از مرجعیت و عاشورای حسینی ضربه خورده اند، آنها تصریح کرده اند تا این دو اصل هست نخواهیم توانست در برابر شیعه و پیروان مکتب اهل بیت(ع) کاری از پیش ببریم.

وی با تاکید بر این که مرجعیت حذف شدنی نیست، اضافه کرد: آنها تا به حال هر چه تلاش کرده اند این دو اصل را کمرنگ کنند نتوانسته اند، حوزه علمیه قم امروز چه به لحاظ کمی و چه به لحاظ کیفی قابل قیاس با گذشته نیست؛ عاشورا و اربعین نیز هر سال باشکوه و عظمت بیشتری برگزار می شود.

وی در ادامه با اشاره به موقعیت ویژه خوزستان، گفت: خوزستان و اهواز موقعیت ویژه و حساسی دارند، دشمنان برای این منطقه برنامه‌ها دارند، شما باید سعی کنید به شبهات آشنا باشید و جواب آنها را بدهید.

آیت الله العظمی مکارم شیرازی عنوان کرد: وهابیت تکفیری در حال نزول و پایان عمرشان نزدیک است، آنها با پول های سعودی می خواهند به زندگی کثیف خود ادامه دهند و برنامه های خود را دنبال کنند؛ شما در مقابل برنامه های وهابیت باید به صورت جهادی کار کنید و بتوانید با زبان فارسی و عربی در برابر همه مردم مخصوصا فریب‌خوردگان روشنگری کنید. توفیق همه شما را از خداوند متعال خواستارم.


کد مطلب: 187497

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/187497/دشمنان-خوزستان-اهواز-برنامه-ها

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com