کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اسلامی:

نگفته‌ام تمام واحد‌های مسکن مهر پایان ۹۸ تحویل می‌شود

مهر , 20 دی 1397 ساعت 12:58

حزب الله:
وزیر راه و شهرسازی گفت: هرگز نگفته‌ام، تمام واحد‌های مسکن مهر در پایان سال ۹۸ تحویل می‌شود، تحویل واحد‌های دارای مشکل حقوقی در اختیار ما نیست.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، محمد اسلامی صبح پنج شنبه در حاشیه بازدید از مجموعه مسکن مهر پرند در جمع خبرنگاران مشکلات مسکن مهر پرند را ۵ دسته دانست و افزود: مشکل اول این است، که شهر جدید پرند طرح جامع نیست.
 
وی با بیان این که شهر جدید پرند، نیاز به تعریف یک چارچوب مشخص دارد، گفت: نبایدتراکم در شهر جدید پرند بیش از ۱۲۵ هزار واحد باشد، چرا که پیش بینی امکانات برای این تراکم است
 
وزیر راه و شهرسازی حمل و نقل، به ویژه حمل و نقل ریلی بین پرند با تهران را معضل دیگر این مسکن مهر دانست و گفت: متروی پرند در دستور کار قرار دارد، که در این راستا نیاز به ایستگاه تبادلی با مترو تهران از طریق فرودگاه امام (ره) داریم.
 
وی فراهم شدن انشعابات برای ۲۵ هزار واحد مسکن مهر پرند را از دیگر معضلات دانست و گفت: برنامه ریزی‌ها انجام شده، تا این انشعابات هرچه سریع‌تر متصل شود، مشکل دیگری که در این پروژه با آن مواجه هستیم نبود واحد‌ها و دستگاه‌های دولتی است، که باید هرچه سریع‌تر دستگاه‌های خدمات رسان در این مسکن مهر مستقر شوند.
 
اسلامی سپس گفت: تا پایان سال ۱۳ هزار واحد تحویل متقاضیان مسکن مهر می‌شود.
 
وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به سوالی مبنی بر ساخت مسکن اجتماعی گفت: ساخت مسکن با پیشوند و پسوند را قبول ندارم.
 
وی سپس از ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد و یا درآمد متوسط در شهر‌های جدید خبر داد و گفت: برخی از این پروژه‌ها شروع شده و در شهر جدید پرند نیز یک مجموعه ۲۰۰ هزار واحدی ویلایی در زمینی به مساحت ۸۸ هکتار ساخته می‌شود.
 
اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که گفته بودید، مسکن مهر در پایان سال ۹۸ به اتمام می‌رسد، گفت: هرگز چنین چیزی نگفتم، اما گفته ام، واحد‌های مسکن مهر که مشکل فنی و اجرایی دارند، تا پایان سال ۹۸ تکمیل و تحویل می‌شوند، اما زمان تحویل واحد‌هایی که مشکل حقوقی دارند، در اختیار ما نیست.
 
وی ارائه مصالح ارزان قیمت به انبوه سازان و تخفیف به سازندگان را راهکاری برای کاهش قیمت مسکن دانست و گفت: تنها راه افزایش توان خرید مردم بحث افزایش سقف وام مسکن نیست، ما باید سعی کنیم، قیمت تمام شده مسکن برای انبوه سازان را کاهش دهیم.


کد مطلب: 187659

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/187659/نگفته-ام-تمام-واحد-های-مسکن-مهر-پایان-۹۸-تحویل-می-شود

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com