کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ایجاد سهمیه اضافه برای پشت‎کنکوری‎های سیل‎زده

ایسنا , 25 فروردين 1398 ساعت 12:51

حزب الله:
سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از ایجاد سهمیه اضافه برای پشت‎ کنکوری‌های سیل ‎ زده خبر داد.



 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،فاطمه سعیدی در بازدید از مناطق سیل ‎ زده پلدختر و معمولان اظهار کرد: تصور ما از معمولان و پلدختر این گونه نبود و وضعیت غیرقابل تصور است.
 
وی با بیان اینکه در بعضی نقاط ارتفاع گل و لای به سه متر نیز می‌رسد به بحث آزمون سراسری دانش ‎آموزان این مناطق نیز اشاره کرد و افزود: تاکید کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و شخص دکتر عارف روی ایجاد سهمیه اضافه بر دیگر سهمیه ‎‌ها است تا سهمیه خاصی برای آنان درنظر گرفته شود.
 
سعیدی ادامه داد: با وجود این سهمیه خاص اگر مسئولان آموزش و پرورش بتوانند دانش آموزان را به حالت عادی برگردانند بیش از 90 درصد قبولی در کنکور را خواهند داشت.
 
نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این طرح در کمیسیون آموزش تهیه و باید به شورای عالی فرهنگی برود.
 
وی به امتحانات نهایی نیز اشاره کرد و گفت: پیش بینی‌هایی برای تسهیل این امتحانات نیز شده است.
 
سعیدی حجم عظیم مصیبت سیل را مربوط به زنان، دختران و کودکان دانست و افزود: همه برای اینکه لرستان به حالت عادی خود برگردد کمک خواهند کرد و فراکسیون امید گزارش این بازدیدها را خواسته که جمع ‎ بندی آن را بعد از سفر ارائه خواهیم داد.  
 
سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: یک طرح سه فوریتی برای بررسی راهکارهای تامین منابع مناطق سیل زده تصویب شده که در آن تمامی جوانب جهت کمک به ستاد بحران آمده است.
 
وی خاطرنشان کرد: قطعا این طرح نقش موثرتری در بحران سیل و حوادث دیگر خواهد داشت.


کد مطلب: 194282

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/194282/ایجاد-سهمیه-اضافه-پشت-کنکوری-های-سیل-زده

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com