کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عدم حضور دانش‌آموزان در مدرسه غیبت غیر موجه تلقی می‌شود

فارس , 26 اسفند 1396 ساعت 14:58

حزب الله :
رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران با بیان اینکه مدیرانی که مدارس را زودتر از ۲۸ اسفند ماه تعطیل کنند، به هیأت تخلفات اداری معرفی می‌شوند، گفت: عدم حضور دانش‌آموزان در مدارس، غیبت غیر موجه تلقی می‌شود.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، محمد صیدلو رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در خصوص «نحوه برخورد با مدیران متخلفی که مدارس را زودتر از ۲۸ اسفند ماه تعطیل کنند»، اظهار داشت: مدیران مدارس قطعاً مدارس را زودتر از موعد مقرر تعطیل نمی‌کنند، اما از طرف دیگر اتفاقی که می‌افتد، این است که دانش‌آموزان به مدرسه مراجعه نمی‌کنند.
 
وی ادامه داد: به مدیران مدارس اعلام کرده‌ایم عدم حضور دانش‌آموزان را به عنوان غیبت غیر موجه تلقی کنند.
 
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران افزود: یکی از راه‌های اطلاع ما از تعطیلی زود هنگام مدارس، گزارش‌های مردمی است.
 
صیدلو عنوان کرد: از ۳ هزار مدرسه در شهرستان‌های استان تهران اگر برای نمونه ۱۰ مدرسه نیز تعطیل کنند ما نمی‌توانیم مطلع شویم و امید ما این است که مردم در این خصوص اطلاع دهند.
 
وی بیان داشت: مدیر مدرسه نماینده تام‌الاختیار اداره آموزش و پرورش است؛ وقتی مدیر مدرسه چنین تخلفی انجام دهد و ناهماهنگ عمل کند، قاعدتاً باید با مدیر برخورد شود.
 
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در پاسخ به این پرسش که «با مدیران متخلف چه برخوردی می‌شود؟»، تأکید کرد: مدیر متخلف به هیأت تخلفات معرفی می‌شود؛ چرا که قرار نیست مدیر مدرسه که نماینده آموزش و پرورش است، سیاست آموزش و پرورش را به سلیقه خودش اعمال کند.
 
صیدلو خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده تعطیل شدن زود هنگام مدارس استان تهران، با شماره تلفن ۵۵۰۵۸۰۸۸ اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اطلاع دهند.


کد مطلب: 164988

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/164988/عدم-حضور-دانش-آموزان-مدرسه-غیبت-غیر-موجه-تلقی-می-شود

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com