کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

روایت مشاور اقتصادی باشگاه تراکتورسازی از تنهایی‌های این باشگاه

تسنیم , 23 بهمن 1396 ساعت 10:00

حزب الله :
مشاور اقتصادی باشگاه تراکتورسازی آخرین وضعیت اقتصادی این باشگاه را تشریح کرد



 
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،عطاءالله خسرویان  درباره وضعیت اقتصادی باشگاه تراکتورسازی اظهار داشت: حدود یک سال است که من به‌عنوان مشاور اقتصادی در باشگاه هستم، در این مدت متأسفانه با اینکه باشگاه درآمد اقتصادی نداشت، با بدهی حدوداً 12 میلیارد بدهی هم مواجه بود. همین بدهی‌ها هم منجر به بسته شدن دو پنجره نقل‌وانتقالاتی و وارد شدن صدمات مادی و معنوی به باشگاه بزرگ تراکتورسازی شد. با مدیریت آقای آجورلو بود که بعد از آن اتفاقات طرح‌های اقتصادی را باشگاه شروع کردیم.
 
وی در مورد طرح‌های اقتصادی باشگاه تراکتورسازی و عقد قرارداد این باشگاه با اسپانسر جدید، خاطرنشان کرد: بعد از شروع حرکات اقتصادی با اسپانسر جدید قرارداد بستیم. با وجود اینکه در رده یازدهم بودیم، اما به‌خاطر سرمایه هوادار توانستیم اسپانسر مشترک با دو باشگاه بزرگ پرسپولیس و استقلال را مجاب به بستن قرارداد کنیم. مبلغ قرارداد اسپانسر به صورت حداقلی بوده و با مشارکت هواداران در طرح‌های اقتصادی قابل افزایش است. باشگاه از این به بعد از لحاظ کمک مالی به هیچ ارگانی نیاز ندارد، چون خودمان درآمد داریم، ولی می‌خواهیم هواداران هم کمک‌مان کنند. ما امسال بودجه مصوب نداشتیم، اما از پروژه‌های اقتصادی درآمدزایی کردیم. الان هم چند شرکت خارجی پیشنهاد همکاری دادند که باید ببینیم چه می‌شود.
 
مشاور اقتصادی باشگاه تراکتورسازی با اشاره به عملکرد این باشگاه در بستن پرونده‌های شکایتی خارجی و داخلی برای گرفتن مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا، خاطرنشان کرد: آن روزها، روزهای سخت‌مان بود. از یک طرف در فصل نقل‌وانتقالات بودیم، از طرف دیگر زمان پرداخت قسط دوم و سوم مطالبات بازیکنان رسیده بود و از هیچ طرفی هم پشتیبانی نمی‌شدیم، اما توانستیم مجوز باشگاه حرفه‌ای را بگیریم. در این کار شهردار سابق تبریز، مسعود پزشکیان و دکتر دبیری خیلی به ما کمک کردند، اما متأسفانه به‌جز اینها همراه و همدل دیگری نداشتیم. خیلی‌ها خودشان را شاید تراکتوری می‌دانند، اما در این مدتی کمکی نکردند. به‌هرحال عشق همیشه هزینه دارد، حتی شاید این هزینه معنوی هم باشد، اما واقعاً در این چند ماه خیلی تنها بودیم. ان‌شاءالله از این به بعد که بدهی‌ها تمام شده، دوستان‌مان بیشتر خواهد شد، ولی این باشگاه متعلق به مردم است. امیدوارم که باشگاه به جایگاهش برگردد و مردم آذربایجان خوشحال شوند.
 
خسرویان  راجع‌به وضعیت اقتصادی کنونی باشگاه تراکتورسازی گفت: ما تاکنون با فعالیت‌های اقتصادی بدهی‌های انباشته شده را دادیم، این بدهی‌ها امسال تمام شود و فکر می‌کنم آخر سال مشکلات‌مان به صفر برسد. ما این کارها را انجام دادیم و بستر درآمدزایی را ایجاد کردیم، ولی به حمایت هواداران و مسئولان نیاز داریم. امیدوارم پیگیری و شرکت هواداران هم در این کار همراه باشد، چون این‌طور نیست که پروژه‌های اقتصادی خود به خود پول بیاورد.


کد مطلب: 162313

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/162313/روایت-مشاور-اقتصادی-باشگاه-تراکتورسازی-تنهایی-های-این

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com