کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گراهام:

اگر الان بن‌سلمان متوقف نشود اوضاع در آینده وخیم‌تر خواهد شد

تسنیم , 14 آذر 1397 ساعت 9:04

حزب الله :
عضو کمیسیون نیروهای مسلح سنای آمریکا هشدار داد که اگر هم اکنون ولیعهد عربستان متوقف نشود اوضاع در آینده وخیم‌تر خواهد شد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، "لیندسی گراهام" سناتور جمهور خواه و عضو کمیته نیروهای مسلح سنا در مصاحبه با فاکس نیوز هشدار داد در صورتی که هم اکنون "محمدبن سلمان" ولیعهد  عربستان متوقف نشود اوضاع در آینده وخیم‌تر خواهد شد.
 
وی تاکید کرد: باید فروش سلاح به عربستان تا زمانی که تمام کسانی که در قتل خاشقجی دست داشته‌اند مجازات شدند متوقف شود.
 
گراهام افزود: احساس می‌کنم که سعودی‌ها از من سوء استفاده کرده و من را گمراه کردند. موضع آمریکا در قبال قتل خاشقجی چراغ سبزی به دیگران برای اقدامات منفی دیگر است.

 
پیش از این نیز سناتور "ریچارد بلومنتال" سناتور دموکرات ایالت کانکتیکت در سخنانی اعلام کرد که "محمد بن سلمان" ولیعهد عربستان مسئول قتل وحشیانه "جمال خاشقجی" روزنامه نگار منتقد سعودی بوده و دولت ترامپ نیز این موضوع را مخفی کرده است.
 
وی افزود: واکنش دیگر سناتورها درباره گزارش سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا حاکی از آن است که "مایک پامپئو" وزیر خارجه و "جیمز ماتیس" وزیر دفاع، کنگره را گمراه کرده‌اند.
 
این سناتور دموکرات اضافه کرد:  گزارش سیا ولیعهد عربستان را محکوم می‌کند و دولت ترامپ می‌بایست این گزارش را در اختیار تمام اعضا سنا قرار می‌داد.


کد مطلب: 184517

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/184517/اگر-الان-بن-سلمان-متوقف-نشود-اوضاع-آینده-وخیم-تر-خواهد

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com