کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیش‌بینی ثبت رکورد جدید برای بینندگان جام‌جهانی

ایسنا , 20 خرداد 1397 ساعت 9:51

حزب الله :
پیش‌بینی می‌شود درآمد فیفا از محل حق پخش تلویزیونی رقابت‌های جام جهانی فوتبال سال ۲۰۱۸ در روسیه به بیش از ۱.۸ میلیارد دلار برسد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،پربیننده‌ترین رقابت ورزشی جهان با عنوان جام‌جهانی فوتبال از چند روز دیگر در روسیه آغاز می‌شود و امسال نیز پیش‌بینی می‌شود شمار مخاطبان تلویزیونی این رویداد ورزشی همچون دوره گذشته از بینندگان بازی‌های المپیک پیشی بگیرد. 
 
حق پخش رقابت‌های جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ توسط ۲۰۰ کشور دنیا و در مناطق مختلف خریداری شده است و برآورد می‌شود مجموع درآمدهای فیفا از این رویداد ورزشی در حد فاصل سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۲ که بخش عمده‌ای از آن ارز محل فروش حق پخش تلویزیونی است، به ۱.۸۵ میلیارد دلار (۱.۱۵ میلیارد پوند) برسد. 
 
بر اساس اعلام فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا)، بازی فینال جام‌جهانی ۲۰۱۴ بیش از یک میلیارد نفر بیننده داشته است که ۶۹۵ میلیون نفر مخاطب از طریق تلویزیون به تماشای آن نشستند. 
 
همچنین در مجموع ۳.۲ میلیارد نفر در سراسر جهان رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را از طریق تلویزیون تماشا کردند و انتظار می‌رود در جام جهانی روسیه شمار مخاطبان تلویزیونی رکورد جدیدی را به ثبت برساند.


کد مطلب: 170468

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/170468/پیش-بینی-ثبت-رکورد-جدید-بینندگان-جام-جهانی

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com