کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار کرج اعلام کرد:

ضرورت نگاه ویژه به وضعیت 14 هزار تاکسی/ ناوگان تاکسیرانی نیازمند مدیریت مستقل است

پایگاه خبری کرج امروز , 26 فروردين 1398 ساعت 11:48

حزب الله:
شهردار کرج بر ضرورت نگاه ویژه به وضعیت 14 هزار تاکسی در سطح شهر تاکید کرد و افزود: نظارت بر این تعداد تاکسی نیازمند مدیریت مستقل است.



به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،شهردار کرج بر ضرورت نگاه ویژه به وضعیت 14 هزار تاکسی در سطح شهر تاکید کرد و افزود: نظارت بر این تعداد تاکسی نیازمند مدیریت مستقل است.
 
به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی اصغر کمالی زاده در اولین جلسه شورای معاونین  امسال که صبح امروز در سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری شهرداری کرج تشکیل شد، نظارت بر ناوگان تاکسیرانی و ایجاد مدیریت مستقل برای این ناوگان را ضروری اعلام کرد.
 
وی اضافه کرد: تاکسی های اینترنتی مانند اسنپ و تپسی در سطح شهر فعالیت می کنند و به هیچ کس هم پاسخگو نیستند و این موضوع نیز نیازمند پیگیری است.
 
شهردار کرج در ادامه صحبت های خود بر جدی گرفتن تذکرات تاکید کرد و افزود: تذکر شستشوی اتوبوس ها از آذر ماه سال گذشته داده شده بود و این موضوع پیگیری نشد که بازخورد آن نارضایتی اعضای شورا به به همراه داشت.
 
وی تصریح کرد: شستشوی اتوبوس ها به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد و نظارت بر این امر جدی تر باشد.
 
شهردار کرج همچنین به تذکر سخنگوی شورا در خصوص بهسازی ایستگاه های اتوبوس اشاره کرد و گفت: در صورتی که شرکت پیمانکار مربوطه این اقدام را انجام نمیدهد، خود سازمان حمل و نقل بار و مسافر با همکاری شهرداری، بهسازی و بازسازی ایستگاههای اتوبوس را در اولین فرصت باید انجام دهد.
 
کمالی زاده در پایان از معاونت خدمات شهر، معاونت فنی عمرانی و سازمان فرهنگی اجتماعی به خاطر مدیریت بارشهای اخیر و کنترل روان آب‌ها در سطح شهر همچنین از مدیرکل اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری به منظور اطلاع رسانی جامع و حضور فعال قدردانی کرد.


کد مطلب: 194372

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/194372/ضرورت-نگاه-ویژه-وضعیت-14-هزار-تاکسی-ناوگان-تاکسیرانی-نیازمند-مدیریت-مستقل

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com