کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزارت اطلاعات اعلام کرد؛

جلوگیری از خروج غیرقانونی ارز از کشور توسط شبکه هرمی فایننشیال

پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات , 24 شهريور 1397 ساعت 21:45

براساس اعلام وزارت اطلاعات سربازان گمنام امام زمان(عج) از خروج غیرقانونی ارز از کشور توسط شبکه هرمی فایننشیال جلوگیری کردند.


 

 

 

 براساس اعلام وزارت اطلاعات سربازان گمنام امام زمان (عج) از خروج غیرقانونی ارز از کشور توسط شبکه هرمی فایننشیال جلوگیری کردند.

در اطلاعیه وزارت اطلاعات آمده است: با تلاش گسترده سربازان گمنام امام زمان(عج) در ادارات‌کل اطلاعات استان فارس و هرمزگان و در راستای صیانت از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و جلوگیری از هرگونه اخلال در نظام اقتصادی کشور، تعداد ۱۸ نفر از لیدرها و اعضای فعال دسیسه هرمی و کلاهبردارانه جدید با نام فایننشیال (financial)، دستگیر و پرونده تخلفات آن‌ها به مراجع قضایی ارجاع شد. 

این افراد با استفاده از روش‌های اغواگرایانه اقدام به جذب سرمایه افراد و کلاهبرداری از آن‌ها و همچنین راه‌اندازی چندین هرم و زنجیره انسانی نموده و مبالغ قابل توجهی ارز از کشور از طریق صرافی‌های غیرمجاز و یا به صورت فیزیکی خارج نموده بودند.

ضمن تشکر از هوشیاری و اقدام به موقع در اطلاع‌رسانی اخبار به ستادهای خبری، از مردم شریف و ولایتمدار درخواست می‌گردد با عنایت به شکل‌گیری مجدد دسیسه‌های هرمی با ترفندهای جدید و کلاهبرداری آن‌ها و احتمال مال باخته شدن افراد، پیش از هرگونه سرمایه‌گذاری در طرح‌هایی از این قبیل، اطلاعات لازم را کسب نموده و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را به شماره ۱۱۳ اعلام کنند. 

ضمناً به افراد سودجو نیز هشدار داده می‌شود که فعالیت‌های آنها مورد رصد می‌باشد و در صورت انجام اقدامات غیرقانونی، با آن‌ها قاطعانه برخورد خواهد شد.


کد مطلب: 178271

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/178271/جلوگیری-خروج-غیرقانونی-ارز-کشور-توسط-شبکه-هرمی-فایننشیال

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com