کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آمار جرائم فضای مجازی وحشتناک است/ اگر این مساله حل نشود آینده تاریک خواهد بود

فارس , 16 ارديبهشت 1398 ساعت 9:15

حزب الله:
یکی از مراجع تقلید گفت: جای تاسف است که نسبت به موضوع مهم مجازی که آمارها نیز به صورت وحشتناك بالا رفتن جرائم آن را را خبر مي‌دهد، بی‌تفاوتي وجود دارد.


 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی امروز در دیدار فرمانده انتظامی استان قم، به دنبال توضیحاتی که فرماندهان انتظامی درباره حجاب داد، با بیان اینکه امروزه مساله حجاب از یک موضوع صرفا مذهبی فراتر رفته و به مساله سیاسی تبدیل شده است، تصریح کرد: دشمنان و معاندان تمام همت خود را برای شکستن این سد بکار گرفته‌اند و معتقدند اگر بتوانند مساله حجاب را بشکنند به نظام ضربه وارد کرده اند.
 
وی با بیان اینکه تنها در حد یک مساله شرعی نمی توان با موضوع حجاب برخورد کرد، گفت: با توجه به سرمایه گذاری همه جانبه دشمن در این زمینه، رفتار و واکنش ما نیز باید برای تقویت مقوله حجاب و عفاف در جامعه قوی باشد.
 
این مرجع تقلید با انتقاد از برخی غفلت و تغافل‌ها و مقایسه نادرست ایران با برخی کشورها دیگر در خصوص موضوع حجاب، اظهار کرد: ما جمهوری اسلامی هستیم نه یک کشور سکولار که با کشورهای سکولار قابل قیاس باشد.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع مهم فضای مجازی اشاره کرد و با انتقاد از اظهارات اخیر بعضی از مسؤولان کشور در این خصوص گفتند: جای تاسف است که نسبت به این موضوع مهم که آمارها نیز به صورت وحشتناک بالا رفتن جرائم فضای مجازی را خبر می دهد، بی تفاوتی وجود دارد.
 
آیت الله العظمی مکارم شیرازی تاکید کردند: فضای مجازی از نخستین مساله‌های کشور است که اگر حل نشود آینده تاریک خواهد بود؛ امیدواریم مسؤولان این آمار و ارقام وحشتناک را ببینند و توجه کنند در فضای مجازی چه خبر است و چه اتفاقاتی رخ می دهد؟
 
وی ادامه داد: در خبرها آمده بود که روسیه خود را به طور کلی از این شبکه‌ها جدا کرده است و فضای مجازی خاصی برای خود ایجاد کرده اند. اگر نمی شود چطور اینها توانسته اند؟
 
استاد حوزه علمیه قم اضافه کرد: یکی از مهم ترین مسائل کشور همین مساله فضای مجازی است، باید در این خصوص ریشه ای کار کنیم؛ این که گفته شود آب از سر گذشته و نمی شود کاری کرد، اشتباه بزرگی است.


کد مطلب: 196108

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/196108/آمار-جرائم-فضای-مجازی-وحشتناک-اگر-این-مساله-حل-نشود-آینده-تاریک-خواهد

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com