کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با هدف پایش آنلاین تصویری معابر؛

مرکز کنترل ترافیک به مرکز پیام شهرداری کرج متصل شد

پایگاه خبری مدیریت شهری کرج , 18 بهمن 1396 ساعت 9:57

حزب الله :
سرپرست مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج از اتصال این مرکز به واسطه بی سیم به مرکز پیام شهرداری خبر داد.



به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمد حاجی جعفری یکی از نیازهای شهرداری را پایش آنلاین تصویری معابر به منظور آگاهی از موضوعات به وقوع پیوسته در شهر عنوان کرد که باید از طریق دوربین ها به دستگاه های خدماتی ارسال شود.
 
حاجی جعفری افزود: این نیاز هم اکنون با ایجاد سیستم ارتباطی بیسیم و استقرار آن در مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج محقق شده است.
 
به گفته وی، اقدام فوق با توجه به دستور شهردار مبنی بر لزوم ورود مرکز کنترل ترافیک به موضوعات و بحران های احتمالی شهر و ارائه اطلاعات مفید و فوری به دستگاه های خدماتی و بهره بردار انجام گرفت.
 
این مسئول اذعان داشت: بر این اساس در حال حاضر با استقرار دستگاه بیسیم و تعیین اپراتور مربوطه برای آن دستور شهردار کرج عملیاتی شد.
 
حاجی جعفری، با اشاره به اینکه در مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج برنامه های خوبی برای ثبت وقایع و حوادث و آنالیز موضوعات توسط واحدهای مطالعاتی انجام می گیرد، ادامه داد: با عملیاتی شدن این برنامه ها در بستر GIS گزارشات مدیریتی مطلوب و موثری برای تصمیم گیری در اختیار مدیران قرار خواهد گرفت.
 
وی در انتها از توجه و اراده ویژه شهرداری بر هوشمندسازی مدیریت کنترل ترافیک و بهره گیری از فن آوریهای نوین در این خصوص خبر داد که با تقویت زیر ساخت های لازم، نتایج ارزشمندی در حوزه های ترافیک، خدمات شهر و سایر بخش ها شاهد خواهیم بود.


کد مطلب: 162015

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/162015/مرکز-کنترل-ترافیک-پیام-شهرداری-کرج-متصل

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com