کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ترامپ محتوای نامه رهبر کره شمالی را بازگو کرد

تسنیم , 18 خرداد 1397 ساعت 13:44

حزب الله :
رئیس‌جمهور آمریکا در جریان کنفرانس خبری مشترک با نخست‌وزیر ژاپن درباره محتوای نامه رهبر کره شمالی اظهارنظر کرد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در جریان کنفرانس خبری مشترک با نخست‌وزیر ژاپن درباره محتوای نامه رهبر کره شمالی صحبت کرد.
 
ترامپ درباره نامه رهبر کره شمالی که یک مقام این کشور اخیراً ان را به وی تحویل داد گفت: «بسیار خوب، آن نامه فقط احوال‌پرسی بود، اما بسیار خوب بود.»
 
وی اضافه کرد: «نامه بسیار گرم و بسیار خوبی بود. آن را بسیار تحسین می‌کنم و چیزی نمی‌گویم جز اینکه ما بی‌صبرانه منتظر دیدار شما و برگزاری آن نشست هستیم و امیدواریم که اتفاقات شگفت‌انگیزی رخ بدهد.»
 
رئیس‌جمهور آمریکا اضافه کرد که ممکن است برای کسب مجوز جهت انتشار محتوای نامه تلاش کند. 
 
ترامپ، از فشار حداکثری بر کره شمالی و ضرورت ادامه آن هم سخن گفت. او تصریح کرد: «فشار حداکثری کاملاً اجرایی شده است. ما از این اصطلاح دیگر استفاده نمی‌کنیم چون داریم وارد مذاکره‌ای دوستانه می‌شویم. شاید بعد از آن مذاکرات، دوباره از آن استفاده کنم.»
 
او گفت در صورتی که از این اصطلاح مجددا استفاده کند به معنی آن است که مذاکراتش با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی خوب پیش نرفته است. ترامپ همچنین تأیید کرد ممکن است در جریان دیدارش در سنگاپور با رهبر کره شمالی سئول و پیونگ‌یانگ پایان جنگ با یکدیگر را با امضای یک توافق اعلام کنند.


کد مطلب: 170359

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/170359/ترامپ-محتوای-نامه-رهبر-کره-شمالی-بازگو

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com