کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو شورای شهر کرج :

پل سه سطحی حصارک در کرج احداث می‌شود

خبرگزاری تسنیم , 3 ارديبهشت 1394 ساعت 11:05

حزب الله :
عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: پل سه سطحی حصارک از بزرگترین پروژه‌های شهر کرج محسوب می‌شود که به صورت سه سطح غیر هم‌سطح با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.


 

 به گزارش شبکه خبری حزب الله ،حجت‌الله غلامرضایی  با اشاره به پروژه‌های عمرانی اولویت‌دار سال جاری در شهرداری کرج، اظهار داشت: بلوار 44 متری ماهان که از بلوار اصلی رجایی‌شهر آغاز شده و تا باغستان ادامه می‌یابد و حدود 2 کیلومتر طول دارد، آماده بهره‌برداری است و مراسم افتتاحیه آن به زودی انجام می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج، افزود: پروژه‌ای 7 کیلومتری نیز در دست اجرا است که از بلوار باغستان تا بلوار خوارزمی ادامه می‌یابد.

وی از پیشرفت فیزیکی 20 درصدی پروژه دریاچه رودخانه کرج که پروژه‌ای تفریحی و گردشگری است خبر داد و گفت: پروژه پل شهید سلطانی که مکمل پل فردیس بوده و برای تسهیل در تردد وسایل نقلیه و کنترل ترافیک محدوده پل فردیس انجام می‌شود نیز با 20 درصد پیشرفت فیزیکی همراه است.

غلامرضایی تصریح کرد: پروژه پل حامی واقع در خیابان تهران، تاکنون 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و 20 درصد باقیمانده نیز مربوط به تملکات سینما و املاک مجاور پل است.

وی با بیان اینکه پروژه پل کاج در 45 متری و مهرویلا تاکنون به ترتیب 85 و 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند، بیان کرد: تعریض انتهای بلوار جانبازان با 20 درصد و پروژه میانجاده که دارای مسیرهای شمالی و جنوبی و راستگرد و چپ‌گرد است نیز با 35 درصد پیشرفت فیزیکی همراه بوده است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به پروژه پل سه سطحی حصارک اظهار داشت: این پل از بزرگترین پروژه‌های شهر کرج محسوب می‌شود که به صورت سه سطح غیر هم‌سطح با 30 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

وی از احداث پارکینگ پشت ساختمان شهرداری کرج، پروژه عمران و خدمات شهر مناطق 3، 6، 7 و 8 شهرداری، آسفالت سطح شهر، ادامه بلوار فرگاز در منطقه 10، ساختمان دانشکده آتش‌نشانی، سوله بحران منطقه 3 و 2، ادامه نهر سیاجوی، استخر منطقه 5 و پل میدان امام خمینی(ره) به عنوان دیگر پروژه‌هایی که در دستور کار سال  94 قرار دارد خبر داد.

غلامرضایی با تاکید بر اینکه برای تمامی این پروژه‌ها ردیف اعتباری دیده شده، گفت: همه این پروژه‌ها به صورت جدی در حال انجام فعالیت هستند و پیگیری برای اتمام آن نیز از سوی شورای اسلامی شهر کرج انجام می‌شود.


کد مطلب: 81725

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/81725/پل-سه-سطحی-حصارک-کرج-احداث-می-شود

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com