کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

الریان آلوده به وقت‌کُشی بود/ به شکست الهلال امیدوار شدم

مهر , 25 بهمن 1396 ساعت 14:26

حزب الله :
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه تیم‌های کشورهای عربی به وقت‌کشی آلوده هستند، گفت: با بازی استقلال مقابل الریان امیدوار شدم که برابر الهلال به پیروزی برسیم.



به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،حسن زمانی درباره تساوی تیم فوتبال استقلال مقابل الریان قطر در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا، گفت: بازی بسیار عالی بود. استقلال ۶۲ درصد از کل سهم بازی را در اختیار داشت و حاکم بر مسابقه بود. این نشان دهنده مدیریت و توانایی بازیکنان و کادر فنی است که جا دارد از آنها تشکر کنم.
 
وی تاکید کرد: من به این تیم استقلال خیلی اعتقاد دارم. اگر تیم الریان دست از وقت کشی و حاشیه سازی بر می داشت بهتر می توانستیم نتیجه بگیریم و حتی می توانستیم برنده باشیم. متاسفانه تیم های کشورهای عربی به این مسائل آلوده هستند و نمی شود کاری هم کرد.
 
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال ادامه داد: الریانی ها دنبال حاشیه سازی بودند و می خواستند استقلال را به حاشیه بکشند. حتی دو، سه بار هم در این کار خود موفق بودند ولی خوشبختانه توانستیم بازی را به تساوی بکشیم. بازیکنان استقلال نشان دادند که در بازی های بزرگ باوجود ایجاد این حواشی می توانند قدرتشان را نشان بدهند.
 
زمانی درباره ضعف استقلال در خط دفاعی و اشتباه پژمان منتظری هم گفت: کادر فنی باید بیشتر روی نقاط ضعف کار کند. منتظری هم تازه از مصدومیت رها شده و باید به او زمان داد تا از حالت قبل خارج شود.
 
وی همچنین با اشاره به دیدار هفته آینده استقلال برابر الهلال در عمان تصریح کرد: تیم ما در قطر می ماند و اردویش را در این کشور تا بازی با الهلال ادامه می دهد. با عملکردی که من از بازیکنان استقلال مقابل الریان دیدم امیدوار شدم که نتیجه بهتری در بازی بعد می گیریم و می توانیم الهلال را شکست بدهیم.


کد مطلب: 162556

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/162556/الریان-آلوده-وقت-ک-شی-شکست-الهلال-امیدوار-شدم

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com