کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده نیروی هوایی ارتش:

هیچ چشم‌داشتی به بیرون نداریم/تحریم ها برای ما برکت بوده است

مهر , 19 آبان 1397 ساعت 15:05

حزب الله :
فرمانده نیروی هوایی ارتش بااشاره به اینکه نیروی هوایی چهل سال است که در تحریم قرار دارد و هیچ چشم داشتی به بیرون ندارد، گفت:تحریم ها برای ما برکت بوده و ما را به توانمندی رسانده است.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده ظهر شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهار کرد: حوزه کاری در نیروی هوایی بسیار وسیع است.
 
وی با بیان اینکه بر اساس برآوردی که از تهدیدات دشمن داریم آمایش سرزمینی خود را شکل داده ایم، افزود: نیروی هوایی فعالیت خود را در شرق کشور افزایش داده است.
 
فرمانده نیروی هوایی ارتش  با اشاره به اینکه نیروهای هوایی به دلیل تحرک زیادی که دارند باید در پایگاه های مستقر مناطق وسیعی را پوشش دهند، گفت: پشتیبانی لازم از نیروهای زمینی و تامین امنیت در کشور جزء اولویت های اول نیروی هوایی است.
 
وی با بیان اینکه نیروی هوایی بر حسب وظیفه تامین امنیت مردم منطقه را بر عهده دارد، عنوان کرد: نیروی هوایی یکی از نیروهای پشتیبان است که با امام راحل (ره) بیعت کرده است.
 
نصیرزاده با اشاره به اینکه نیروی هوایی در شش ماه نخست جنگ توانست به تنهایی در برابر تهاجم دشمن ایستادگی کند، بیان کرد: خنثی کردن تمامی تهدیدات دشمن از دیگر دستاوردهای نیروی هوایی در ابتدای جنگ تحمیلی بوده به گونه ای که اقتصاد جنگ عراق را از کار انداخت و باعث کند شدن حرکت آن ها شد.
 
وی با بیان اینکه در حال حاضر نیروی هوایی برحسب وظیفه در همه رویداد ها حضور فعال دارد، اظهار داشت: وظیفه اصلی نیروهای نظامی و هوایی خدمت خالصانه به مردم است و در هر جایی که استقرار داشته باشیم هدفی جز خدمت به مردم نداریم.
 
فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به اینکه نیروی هوایی چهل سال است که در تحریم قرار دارد و هیچ چشم داشتی به بیرون ندارد، افزود: تحریم های دشمن در واقع برای ما برکت بوده چراکه ما را به توانمندی های زیادی رسانده است.
 
وی با بیان اینکه در خصوص ساخت صنایع هواپیمایی یک فروند هواپیما به نام کوثر به پرواز درآمد و به ناوگان هوایی پیوسته است، گفت: خوشبختانه جار و جنجال های اخیر دشمن هیچ تاثیری بر توانمندی های نیروهای نظامی خصوصا نیروی هوایی نداشته است.


کد مطلب: 182554

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/182554/هیچ-چشم-داشتی-بیرون-نداریم-تحریم-برکت-بوده

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com